چاپ هفتم کتاب «کجاوه سخن» به قلم اسدالله بقایی نائینی با تجدیدنظر کلی در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه می‌شود.

بقایی نائینی با چاپ هفتم «کجاوه سخن» به نمایشگاه کتاب می‌آید
به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اسدالله بقایی نائینی نویسنده  از ارائه چاپ هفتم کتاب «کجاوه سخن» در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و اظهار داشت: این کتاب در چاپ هفتم خود با تجدیدنظر کلی در دسترس مخاطبانش قرار می‌گیرد و فکر می‌کنم که نیازهای جوانان ما را در مرحله ابتدایی زبان فارسی برطرف می‌کند.
 
وی گفت: هم اکنون جلد دوم کتاب «زراق» بر روی میز کاری من قرار گرفته و طبعا با توجه به اینکه عنوان این کتاب نام منطقه‌ای کوهستانی در نائین است ما آداب و رسوم اجتماعی این شهر را در کتاب لحاظ کرده‌ایم.
 
این نویسنده افزود: کتاب «زراق» را می‌نویسم تا آ‌داب و سنن نائین را حفظ کنم.
 
بقایی نائینی خاطرنشان کرد: انتشارات فرزانه جلد دوم کتاب «زراق» را منتشر می‌کند البته به نظر نمی‌رسد که این کتاب به نمایشگاه کتاب برسد.
 
اسدالله بقایی نائینی همچنین در خصوص میزان نزدیک شدن ادبیات کشورمان به استانداردهای جهانی، گفت: هم اکنون ما در رمان هنوز با شاهکارهای جهانی فاصله داریم اما در شعر از زبانی بهره گرفته‌ایم که جزو معدود زبان‌هایی است که قله‌های فراوانی را فتح کرده‌ است. به خاطر جهانی نشدن آثار برخی از نویسندگان ما، رمان جایگاه مناسبی در کشور ما ندارد و به هر ترتیب از منظرهای کمی و کیفی فاصله زیادی با استانداردهای جهانی دارد.
 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.