قدس آنلاین - یزد : نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد سال ۹۵ با شرکت ۱۲ هزار و ۱۱۷ داوطلب در ۱۳۶ رشته گرایش، روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت‌ماه در دو نوبت صبح و عصر در دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در استان یزد برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، دکتر سید محسن میرحسینی اظهارداشت : در این آزمون پنج‌ هزار و  ۹۷۸ نفر داوطلب زن و پنج‌ هزار و  ۲۳۹ نفر داوطلب مرد در ۱۳۶ رشته گرایش در دانشگاه یزد به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: صبح پنجشنبه سه ‌هزار و  ۹۴۸ داوطلب شامل دو هزار و ۴۶۴ داوطلب زن در سالن‌های غدیر، فجر و ساختمان توحید و هزار و ۴۸۴ داوطلب مرد در پردیس علوم و عصر پنجشنبه دو هزار و ۱۵۲ داوطلب شامل ۹۹۷ داوطلب زن در سالن غدیر و هزار و ۱۵۵ داوطلب مرد در پردیس علوم به رقابت خواهند پرداخت.

دکتر میرحسینی همچنین یادآور شد: تعداد ۹۰۰ نفر از داوطلبان  مرد صبح پنجشنبه در دانشکده فنی شهیدصدوقی آزمون خواهند داد.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین صبح جمعه سه‌هزار و  ۳۱۹ داوطلب شامل هزار و ۳۸۲ داوطلب زن در پردیس علوم و هزار و ۹۳۷ داوطلب مرد در سالن‌های غدیر و فجر و عصر جمعه هزار و ۷۹۸ داوطلب شامل هزار و ۱۳۵ داوطلب زن در سالن غدیر و ۶۶۳ داوطلب مرد در سالن فجر به رقابت می‌پردازند.

وی خاطر نشان ساخت : کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه جاری برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org  قرار خواهد گرفت.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد افزود : باجه رفع نقص از روز سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه یزد، ورودی دانش، روبه‌روی سالن فجر دایر است و داوطلبانی که برای پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دچار مشکل شده‌اند یا نقص پرونده دارند، می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۷ به این مکان مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۲۱۶۰۶۶ تماس حاصل کنند.

دکتر میرحسینی با تاکید بر اینکه داوطلبان باید نیم‌ساعت قبل از شروع آزمون در سالن حضور داشته باشند،گفت : با توجه به اینکه شروع فرآیند آزمون‌های نوبت صبح ساعت ۷:۳۰ و نوبت عصر ساعت ۱۴:۳۰ است تمهیداتی دیده شود که نیم ساعت قبل شروع آزمون در محل حوزه امتحانی حاضر باشند.

وی تصریح  کرد: به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر عکس‌دار برای ورود به جلسه آزمون برای کلیه شرکت‌کنندگان الزامی است و از ورود داوطلبان بدون کارت به سالن امتحان جلوگیری می‌شود. به همراه داشتن ماشین حساب و تلفن همراه حتی به‌صورت خاموش در جلسه آزمون  تخلف محسوب می‌شود.

این مسئول متذکر شد: کلیه شرکت‌کنندگان در روز آزمون از ورودی دانش واقع در بلوار دانشگاه به دانشگاه یزد وارد شوند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.