قدس آنلاین - یزد : رئيس كميسون خدمات شهري شوراي اسلامي شهر يزد گفت : یکی از اولویت‌های اصلی كميسون خدمات شهري شوراي اسلامي شهر يزد ، توسعه کمی و کیفی فضای سبز شهری است

توسعه  فضای سبز شهر ازاولویت‌های شوراي اسلامي شهر يزد است

به گزارش قدس آنلاین  از یزد، رئيس و اعضاي كميسون خدمات شهري شوراي اسلامي شهر يزد به منظور بهبود محیط شهری و افزایش سرانه فضای سبز با کاربری اجتماعی، تفریحی و عمومی و ورزشي   از چند پارك درون محله اي  درسطح شهر بازديد كردند.

حاضرين  از پارك هاي درون محله اي واقع در محله قاسم آباد يزد بازديد و مشكلات و كمبود ها را از نزديك بررسي كردند و مقرر گرديد اين مشكلات در كميسون خدمات شهري با حضور كارشناسان و شهردار منطقه مورد بحث وبررسي قرار بگيرد.

سپنتا نیکنام در اين بازديد با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی كميسون خدمات شهري شوراي اسلامي شهر يزد ، توسعه کمی و کیفی فضای سبز شهری است افزود : با توسعه فضای سبزشهری و ایجاد پارک های درون محله ای ، امکان برخورداری بیشتر شهروندان از فضای سبز فراهم و کمبود فضای سبز شهری جبران می‌شود.

وی  به نقش پارک‌های محله‌ای در پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اشاره کرد و ادامه داد: مبنای ایجاد و توسعه پارک‌های محله‌ای تحقق نیاز تفریحی شهروندان است.

نیکنام  خاطرنشان ساخت : باعنايت به وجود زمينهاي رها شده در مناطق مختلف شهر يزد، شهرداري با پيگيري سازمان پاركها برنامه اي دقيق و زمان بندي شده جهت كاشت درخت در زمينهاي موجود با كاربري فضاي سبز در مناطق ارائه دهند.

 قابل ذكر است كه ايجاد زيرساخت و آبرساني در محلات در اولويت است.

همچنين در ابتداي اين بازديد اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد با حضور در منزل پدر دكتر كاشفي زاده از فرهنگيان بازنشسته استان ، هفته معلم را گرامي داشتند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.