دبیر حزب موتلفه استان تهران گفت: اصولگرایان باید همواره با حفظ وحدت به دنبال هم‌افزایی و همگرایی باشند تا در بزنگاه‌های مختلف کشور بتوانند به مردم خدمت کنند.

سم مهلکی به نام تفرقه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزای تسنیم، دبیر و اعضای حزب موتلفه اسلامی استان تهران و تعدادی از اعضای هیئت اجرایی این حزب با حضور در دفتر جامعه اسلامی فرهنگیان به مناسبت روز معلم با دبیر کل این جامعه دیدار و گفت‌وگو کردند.

عزت اله دهقان دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان در این دیدار ضمن تشکر از حضور اعضای حزب موتلفه اسلامی استان تهران در دفتر این تشکل و تبریک روز معلم اظهار داشت: مرحوم استاد پرورش و استاد عسگراولادی دو شخصیت فرهنگی با ابعاد مختلف تربیتی بودند که در حزب موتلفه اسلامی حضور داشتند. این دو بزرگوار تنها به این حزب محدود نبودند بلکه خدمات آنها در حوزه‌های مختلف برای جامعه اثربخش بود.

وی افزود: امروز موضوعات تربیتی و آموزشی و پرورشی از مقولات جدی و ضروریات جامعه است و دو تشکل جامعه اسلامی فرهنگیان و حزب موتلفه اسلامی می‌توانند با تشکیل کارگروه مشترک و همکاری‌های نزدیک این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

همچنین در این دیدار جوکار دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تهران نیز ضمن گرامی‌داشت روز معلم گفت: معلمی شغل انبیاست و کسانی که به تربیت و آموزش می‌پردازند آثار بسیاری مثبتی در سطح جامعه از خود باقی گذاشته و جزو حسنات آنها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به همکاری و همگرایی احزاب اصولگرا بیان داشت: اصولگرایان باید همواره با حفظ وحدت به دنبال هم‌افزایی و همگرایی باشند تا در بزنگاه‌های مختلف کشور بتوانند به مردم خدمت کنند.

جوکار تصریح کرد: تفرقه میان نیروهای اصولگرایان سمی مهلک است که باعث می‌شود رقبای اصولگرایی به اهداف خود برسند. خوشبختانه در جبهه پیروان خط امام و رهبری همگرایی و وحدت خوبی میان تمام تشکل‌های عضو این جبهه برقرار است.

وی همچنین با تأکید بر همکاری‌های مشترک احزاب اصولگرا گفت: حزب موتلفه اسلامی آمادگی هر نوع فعالیت مشترک در زمینه‌های مختلف به‌خصوص آموزشی و پژوهشی با جامعه اسلامی فرهنگیان دارد و می‌توان کارگروه مشترکی از اعضای این دو تشکل اسلامی تشکیل شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.