قدس آنلاین – جغتای : فرمانده انتظامی جغتای از دستگیری یک سارق حرفه ای با ۱۰فقره سرقت در این شهرستان خبرداد .

دستگیری سارق حرفه ای با ۱۰فقره سرقت در جغتای

سرهنگ دوم مجتبی موهبتی درگفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در جغتای افزود : در پی وقوع چند فقره سرقت از مغازه های سطح شهر جغتای و حساسیت موضوع بلافاصله اکیپی از زبده ترین ماموران سبز پوش  پلیس آگاهی این فرماندهی کار پیگیری این پرونده به صورت ویژه را در دستور کارخود قراردادند.

وی ادامه داد : این عزیزان در نخستین گام با بررسی دقیق و موشکافانه و نیز تحقیقات میدانی محسوس و نامحسوس به سارق سابقه دار 31ساله ای مظنون شده  و در یک عملیات غافلگیرانه وی که در مخفیگاهش پنهان شده بود را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل نمودند .

رییس پلیس شهرستان جغتای تصریح کرد : متهم پس ازانتقال به مرکز با استفاده از شیوه های نوین پلیسی تحت بازجویی فنی  قرار گرفت و علیرغم اینکه در ابتدا منکرهرگونه سرقتی بود ولی در مواجهه با ادله محکم پلیسی تخصصی این نیرو ، لب به اعتراف گشود و 10فقره سرقت از مغازه های سطح شهر را به گردن گرفت .

این فرمانده انتظامی اظهار داشت : در ادامه این عملیات نیز با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه این متهم مورد بازرسی قرار گرفت و مقادیری زیادی کالای سرقتی شامل لوازم منزل، لوازم الکترونیکی، کفش، پوشاک و.. به ارزش تقریبی 600 میلیون ریال کشف و ضبط شد .

سرهنگ موهبتی یادآورشد : متهم جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی شده است .

این فرمانده انتظامی خاطر نشان کرد : شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریتهای پلیسی ( 110 ) تماس حاصل نموده و  فرزندان خود در نیروی انتظامی را مطاع نمایند .

فرمانده انتظامی جغتای در عین حال گفت : دلاورمردان این نیرو در مواجهه با هرگونه ناهنجاری اجتماعی  با هیچ کس مماشات نخواهد نمود . /   انتهای پیام

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.