۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
کد خبر: 375530

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نفوذ یعنی القای اینکه دشمنان می‌توانند مشکلات ما را حل کنند، گفت: نفوذ فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای ماموریتش دستکاری و تغییر در فکر و فرهنگ مردم است.

نفوذ یعنی القای حل مشکلات توسط دشمن

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزای تسنیم، صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز(سه‌شنبه) با حضور در جمع  فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در سالن شهید مطهری ستاد این قرارگاه به ایراد سخنرانی پرداخت.

صفار هرندی در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع) اظهار داشت: با همت شما احساس امنیت بر ملت و بر نظام ما حاکم است و دشمنان از طمع دست‌اندازی به ساحت مقدس ایران اسلامی بر حذر داشته می‌شوند و امیدواریم چشمان نافذ و رصد کننده شما عمق تحرکات دشمن را شناسایی و در سایه این امنیت رشد و پیشرفت برای کشور ایجاد کند.

وی با اشاره به پروژه نفوذ دشمن گفت: پروژه نفوذ دشمن در گذشته در ابعاد نظامی، امنیتی، و به دلیل نو پا بودن انقلاب اتفاق افتاده است که یک نمونه آن حادثه هفتم تیر بود و این تجربیات تلخ به دست آمده سرمایه‌ای شده است در مقابل اشکال نظامی و امنیتی نفوذ.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  تصریح کرد: در ابتدای انقلاب عناصری با نگرش‌های متفاوت که بعضا اهل مبارزه با رژیم شاه هم بودند با تمایلات متنوع وارد انقلاب شدند اما به دلیل اینکه انقلاب برای استمرار و اداره نمی‌تواند همه تمایلات را در خود داشته باشد و یک عقل باید مبنای اداره انقلاب باشد حضرت امام(ره) راه را برای اداره کشور به رای و انتخاب مردم واگذار کردند.

صفار هرندی افزود: پس از تجربیات تلخی که از نفوذ دشمن در ابعاد نظامی و امنیتی برای انقلاب به وجود آمد و این راه‌های نفوذ بسته شد دشمن در صدد ایجاد معابر جدید نفوذ برآمد و این اقدامات تغییر کرد و شیوه‌هایی از قبیل نفوذ فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای شکل گرفت که ماموریت آن دستکاری و تغییر در فکر و فرهنگ مردم بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مهمترین روش نفوذ، تسلط بر فکر مسئولان و مردم در حوزه افکار عمومی است. این نفوذ یعنی القای باور اینکه اگر مسیر مد نظر دشمنان را عملی کنیم مشکلات حل می شود؛ در صورتی که در آینده به آنچه انتظار داشته‌ایم نمی‌رسیم و به دست خودمان کشور را تحت فشار قرار داده‌ایم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.