رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر کشورهای منطقه درگیر جنگ و در آستانه تحولاتی هستند که از داخل این تحولات یک هوشیاری سیاسی به وجود می‌آید که بسیار با ارزش است.

انتفاضه؛ مجال مهمی برای فلسطین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خانه ملت ، دکتر علی لاریجانی امروز در دیدار رمضان عبدالله دبیرکل جبهه حماس اظهار داشت: اکنون یک به هم ریختگی سیاسی در کل منطقه حاکم است و در این میان برخی کشورها رفتارهای دوگانه‌ای دارند و در ظاهر رفتار کمک کننده به فلسطین دارند اما بیشتر به دنبال کسب پرستیژ از این طریق هستند.
وی خاطرنشان کرد: انتفاضه مجال مهمی برای فلسطین است و باید تلاش کنید تا این جریان زنده بماند و ان‌شاء‌الله خداوند در مسیر این انتفاضه تا بدست آوردن پیروزی به شما کمک خواهد کرد.
دکتر لاریجانی در پایان اظهار داشت: مجاهدت‌های ملت فلسطین با یاری خداوند به زودی به ثمر خواهد نشست.
همچنین در این دیدار رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: حزب الله و ملت فلسطین همیشه سپاسگزار حمایت‌ها و مواضع خوب جمهوری اسلامی ایران از آنان و جنبش انتفاضه است.
وی در ادامه اظهار داشت: ایران همیشه حامی مردم فلسطین بوده است و نشانه آن حمایت‌هایی است که از خانواده شهدای فلسطین دارید، جنابعالی از حامیان جدی مردم فلسطین هستید و در مسئولیت‌های گوناگون یاور ما بوده‌اید. ما وارد جنگ سرنوشت سازی شده‌ایم و امیدواریم که هرچه سریع‌تر پیروزی نصیب ما گردد.
رمضان عبدالله با اشاره به شکل‌گیری انتفاضه جدید در فلسطین گفت: جنس این انتفاضه با انتفاضه‌های قبل متفاوت است و این انتفاضه نشان خواهد داد که این ملت با عزم و اراده قوی می‌خواهند پرچم کشورشان را از نسلی به نسل دیگر انتقال دهند.
وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از نام انتفاضه نگران و ناراحت می‌شود زیرا آن‌ها مخالف راهی هستند که به سوی مقاومت باشد، آن‌ها به دنبال این هستند که بدون هیچ مقاومتی تسلیم خواسته‌های آنان شویم.
رمضان عبدالله تاکید کرد: انتفاضه برای فلسطین تنها راه برای خروج از تنگنا و رهایی ملت فلسطین است.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اهمیت مسجد الاقصی تصریح کرد: مردم فلسطین بر روی یکسری مسایل حساسیت‌های خاصی دارند و مسجد الاقصی از جمله این موارد است زیرا الگوی جهان اسلام است و اگر اتفاقی در آنجا رخ دهد همه دست به دست هم می‌دهند تا از قدس حمایت کنند.
وی اظهار داشت: جوانان فلسطین بطور خودجوش با اسراییل مبارزه می‌کنند و آن‌هایی هم که مستقیم در جنگ حضور ندارند با خانواده‌های آنان همدردی و به انها کمک می‌کنند.
رمضان عبدالله خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند که جنگ با حزب الله لبنان کار آسانی نیست و برای جنگ با آنان باید هزینه‌های زیادی پرداخت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.