روزنامه صهیونیستی «معاریو» روز سه شنبه نوشت كه طبق نظر سنجی انجام گرفته ۷۵ درصد صهیونیست ها ترجیح می دهند بقیه عمر خود را خارج از سرزمین های اشغالی سپری كنند.

تمایل اكثریت جامعه صهیونیستی به خروج از اراضی اشغالی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، طبق نظرسنجی انجام گرفته 60 درصد از صهیونیست ها اعلام كرده اند كه ترجیح می دهند دوران پیری خود را در كشورهای آلمان و هلند سپری كنند.
روزنامه معاریو ادامه داد: تنها 13 درصد از سكولارها ترجیح می دهند ادامه زندگی خود را در «اسرائیل» سپری كنند، در حالی كه اكثریت افراد متدین ترجیح می دهند ادامه زندگی خود را در سرزمین های اشغالی سپری كنند.
افزایش مهاجرت معكوس در چند سال اخیر موجی از نگرانی ها را در بین مقامات رژیم صهیونیستی ایجاد كرده است به گونه ای كه وزارتخانه های مسئول این رژیم از اجرای طرحی برای تشویق یهودیان خارج برای مهاجرت به فلسطین اشغالی خبر دادند و طرحی را در پیش گرفته اند كه هدف از آن افزایش مهاجرت یهودیان به اراضی اشغالی است. 
این وزارتخانه ها تیمی را به منظور نظارت بر وضعیت یهودیان در كشورهای مختلف جهان تشكیل دادند تا دلایل گرایش اكثریت آنها به زندگی در دیگر كشورها و مخالفت با مهاجرت به فلسطین اشغالی را بررسی كنند.
بر همین اساس پیش از آغاز انتفاضه سوم 10351 صهیونیست وارد بیت المقدس شده بودند، اما پس از آغاز انتفاضه مردمی همین تعداد از صهیونیست ها نیز از این شهر خارج شدند، در سال 2015 تعداد افراد مهاجر به شهر تل آویو به 930 تن رسید، حال آنكه تعداد افراد فراری از این شهر در این سال به 21449 نفر می رسد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.