کمپانی اچ تی سی امروز به طور رسمی از اسمارت فون قدرتمند دیزایر ۸۳۰ خود رونمایی کرد.

گوشی HTC Desire ۸۳۰ رونمایی شد؛ نمایشگر ۵.۵ اینچی + پردازنده هلیو X۱۰

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ،کمپانی اچ تی سی امروز به طور رسمی از اسمارت فون قدرتمند دیزایر 830 خود رونمایی کرد.

این گوشی که ادامه دهنده راه اسمارت فون دیزایر 820 خواهد بود تغییراتی را در برخی قسمت های سخت افزاری و نرم افزاری دیده است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. 

معرفی را با طراحی ظاهری و بدنه این گوشی آغاز می کنیم. دیزایر 830 همانند مدل قبلی این سری، یعنی دیزایر 820 از بدنه ای پلاستیکی بهره می برد و قسمت جلویی آن بسیار شبیه به گوشی One X9 طراحی شده است. اچ تی سی در این اسمارت فون از تکنولوژی بلندگوی بوم ساند استفاده کرده و به لطف این فناوری، کاربران می توانند صدای استریو را از خروجی های بلندگویی که در دو قسمت بالا و پایین این گوشی تعبیه شده اند، بشنوند.

ابعاد این گوشی برابر با 157.5 در 78.9 در 7.79 میلیمتر است که تقریباً با ابعاد دیزایر 820 برابر است. لبه های کناری این گوشی نیز به رنگ های آبی و نارنجی در آمده است که کاربران می توانند با توجه به سلیقه خود، یکی را انتخاب کنند.

این گوشی به یک صفحه نمایش ال سی دی 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل مجهز شده که در مقایسه با رزولوشن 1280 در 720 دیزایر 820، کمی ارتقا یافته است. در خصوص سایر مشخصه های این گوشی نیز می توان گفت که دستاورد جدید مهندسان اچ تی سی از ویژگی هایی همچون پردازنده هشت هسته ای هلیو X10، فضای رم 3 گیگابایتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، سنسور سلفی 4 مگاپیکسلی اولتراپیکسل، حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقا تا 128 گیگابایت از طریق کارت حافظه میکرو اس دی و باتری 2800 میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود.

قرار است عرضه این گوشی از تاریخ 6 می، 17 اردیبهشت، و با قیمت 310 دلار در کشور تایوان آغاز شود و هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه آن در بازار سایر کشورهای جهان منتشر نشده است.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.