اسمارت واچ این شرکت در هفته ای که به ۶ ژوئن ختم می شود رونمایی خواهد شد.

اچ تی سی تا ۶ ژوئن از اسمارت واچ خود رونمایی می کند
در بازه های زمانی مختلف طی سال های گذشته، شایعاتی در مورد اچ تی سی نشان می داد که این شرکت در حال رونمایی از یک اسمارت واچ است. اما بعد از انتشار این خبر هیچ محصولی رونمایی نشد و شایعات دیگری مبنی بر اینکه پروژه اسمارت واچ های اچ تی سی منحل شده است در فضای مجازی منتشر شد. این چرخه به همین ترتیب ادامه داشت تا همه به این نتیجه رسیدند که هیچ ساعت هوشمندی از سوی اچ تی سی عرضه نخواهد شد. اما به تازگی و یک بار دیگر، گمانه زنی هایی در مورد این محصول به گوش می رسد. 
به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، امروز یک بار دیگر در مورد اسمارت واچ اچ تی سی از زبان اوان بلاس صحبت هایی شنیدیم. او در توییت اخیر خود اعلام کرده است که اسمارت واچ این شرکت در هفته ای که به 6 ژوئن ختم می شود رونمایی خواهد شد. ماه گذشته، بلاس یک توییت ارسال کرده و مدعی شده بود که این محصول در اواخر آوریل رونمایی خواهد شد که بدیهی ست با گذشتن از این تاریخ، به واقعیت تبدیل نشد.
اوان بلاس


این اولین باری نیست که اوان بلاس در مورد احتمال عرضه اسمارت واچ اچ تی سی صحبت می کند. در ماه جولای سال 2014، او یک توییت از رندرهای این ساعت هوشمند منتشر  و اعلام کرد که تصویر 100 درصد واقعی این محصول را ارایه کرده است. با وجود اینکه طراحی آن ساعت مربعی شکل بود، کمی بعد شایعه شد که ساعت اچ تی سی دایره ای شکل است و بسیار شبیه به موتورولا موتو 360 خواهد بود. صفحه نمایش این ساعت هوشمند دارای رزولوشن 360 در 360 است و به اندروید ور مجهز خواهد بود. نام رمزی این دستگاه نیز Halfbeak است و با وجود ادامه یافتن چرخه شایعات این اسمارت واچ، بهتر است امیدوار باشیم که این بار تمامی شایعات منسوب به این محصول به واقعیت تبدیل شود.

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.