۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
کد خبر: 375801

همزمان با آغاز بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب «جعبه‌ابزاری برای فیلم‌ساز، چگونه با بودجه‌ای اندک فیلمی حرفه‌ای بسازیم؟» به نویسندگی جیسن جی توماریک (Jason J. Tomaric) و ترجمه‌ی لیدا کاووسی از سوی انتشارات بنیاد سینمایی فارابی انتشار یافت.

روش ساخت فیلم با بودجه اندک در نمایشگاه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، همزمان با آغاز بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب «جعبه‌ابزاری برای فیلم‌ساز، چگونه با بودجه‌ای اندک فیلمی حرفه‌ای بسازیم؟» به نویسندگی جیسن جی توماریک (Jason J. Tomaric) و ترجمه‌ی لیدا کاووسی از سوی انتشارات بنیاد سینمایی فارابی انتشار یافت.

جیسن جی توماریک در معتبرترین مدارس فیلم‌سازی که به دانشجویان یاد می‌دهند چطور باید فیلمی 20 میلیون دلاری بسازند. تدریس نموده است.

کتاب حاضر مجموعه‌ای از تجارب عملی، نکات و ترفندهایی است که نویسنده طی سالیان زیاد آموخته است. وی در این کتاب می نویسد؛ وقتی این مطالب را می‌نوشتم، به چیزهایی فکر کردم که دلم می‌خواست 10 سال پیش، زمانی که تازه پا به این صنعت گذاشتم، از آن‌ها مطلع می‌شدم. نیاز داشتم کسی که عملاً فیلمی موفق را با بودجه‌ی اندک ساخته تجربیات خود را در اختیار من بگذارد. با در اختیار داشتن منابع، اطلاعات و رهنمودهای درست، می‌توان فیلمی عالی را با بودجه‌ی اندک ساخت. فقط باید بدانید که از کجا باید آغاز کنید. خلاق، پی‌گیر و بلندپرواز باشید. بزرگ بیاندیشید و رویاهایتان را وارد زندگی‌تان کنید و با آن‌ها همراه شوید.

کتاب جعبه‌ابزاری برای فیلم‌ساز، چگونه با بودجه‌ای اندک فیلمی حرفه‌ای بسازیم؟» در 452 صفحه و با قیمت پشت جلد 27000 تومان در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب رونمایی می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.