قدس آنلاین- تبریز: معاون عمران استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به موقعیت شهرک صنعتی بعثت گفت: با توجه به همجواری این شهرک با شهرک سرمایه‌گذاری خارجی و دسترسی به منطقه آزاد و منطقه ویژه در یکی از بهترین موقعیت‌های جغرافیایی استان قرار گرفته است.

شهرک صنعتی بعثت بهترین فرصت سرمایه‌گذاری خارجی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز محمدصادق پورمهدی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی بعثت اظهار داشت: سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، همت مضاعف تمام دستگاه‌های دولتی در همکاری لازم با شرکت شهرک‌های صنعتی برای رفع کمبودهای زیرساختی شهرک‌ها را می‌طلبد و شهرک صنعتی بعثت نیز هر چه سریع‌تر باید آماده حضور سرمایه‌گذاران شود.

وی با اشاره به موقعیت شهرک صنعتی بعثت افزود: با توجه به همجواری این شهرک با شهرک سرمایه‌گذاری خارجی و دسترسی به منطقه آزاد و منطقه ویژه در یکی از بهترین موقعیت‌های جغرافیایی استان قرار گرفته است.

پورمهدی گفت: نزدیکی شهرک صنعتی بعثت به خط راه‌آهن و فرودگاه بین‌المللی تبریز بر مزیت سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی افزوده است.

معاون عمران استاندار با اشاره به دوران پسا تحریم گفت: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های موفقی که توسط سرمایه‌گذاران خارجی در شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری خارجی صورت گرفته، از شهرک صنعتی بعثت به عنوان بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری خارجی می‌توان نام برد.

شهرک صنعتی بعثت در حال حاضر با توجه به فاز عملیاتی موجود در 100 هکتار از مساحت 10 هزار و 800 هکتاری در نظر گرفته شده واقع در کیلومتر  از شهر تبریز واقع شده که یکی از بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان به شمار می‌آید.

شهرک صنعتی بعثت در برگیرنده زون‌های فلزی، شیمیایی، صنایع غذایی، سلولزی،کانی‌های غیرفلزی، برق و نساجی خواهد بود که اشتغال برای بیش از 300 هزار نفر در این شهرک صنعتی پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.