کاروان پیاده ۴۰ نفره "موکب الرضا(ع)" پس از طی حدود ۲ هزار کیلومتر از نجف اشرف تا مشهد مقدس، به بارگاه ملکوتی حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) رسید.

کاروان پیاده "موکب الرضا(ع)" به مشهد الرضا(ع) رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، سرپرست کاروان پیاده "موکب رضا(ع)" این تشرف را دوازدهمین سفر این کاروان پیاده به مشهد مقدس عنوان کرد و گفت: کاروان 40 نفر موکب الرضا(ع) که مسافت نجف تا مهران را در 7 روز، مهران تا قم را در 18 روز، قم تا قدمگاه نیشابور را در 21 روز و قدمگاه تا مشهد را در 4 روز و در مجموع 50 روزه طی کرده است.

سید حیدر حکیم افزود: این سفربا هدف عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت امام رضا(ع) به مناسبت شهادت پدر بزرگوارشان انجام شده است.

وی ادامه داد: این کاروان آمده تا امام هشتم خود را واسطه‌ای میان خود و خداوند متعال قرار دهد تا خداوند انشالله در فرج امام زمان(عج) تعجیل و مشکلات شیعیان را در این روزگار سختی و ظلم رفع کند.
کاروان پیاده دیگری نیز در میان مسیر از نیشابور به کاروان "موکب الرضا(ع)" ملحق و به همراه آن‌ها بصورت پیاده به بارگاه ولایتمدار امام علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شدند.

دلدادگی و ارادت به ساحت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تنها منطقی است که می‌تواند 40 زائر عراقی را، آن هم با پای پیاده از حرم حضرت علی بن ابی طالب(ع) به حرم ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) بکشاند، کاروانیانی که عطر و رایحه کربلا و نجف را همراه خود دارند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.