۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 375899

قدس آنلاین: از آنجایی که مردم در عصر امروز فرصت زیادی ندارند از این رو هر اندازه که ما بتوانیم از ابزارهای امروزی و به‌روز مانند فضای مجازی استفاده کنیم و هر چه که نحوه بیان مباحث گوناگون درباره عقاید و اعتقادات و دینداری با افکار و مشاهدات مخاطبان، نزدیک‌تر باشد نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

راه جذب جوانان به دین

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی از اساتید اخلاق شهر تهران با اشاره به ضرورت بیان مسائل و مباحث دینی به زبان روز گفت: هر روشی که به وسیله آن مخاطب، مطلب و زبان شما را بفهمد و متوجه شود زبان روز است.

 

وی ابراز داشت: مردم با زبان در حرکت هستند، یک الفاظی می‌آید و یک الفاظی می‌رود، برخی اصطلاحات در مکالمات مردم قرار می‌گیرد و بعضی اصطلاحات دیگر از محاورات و مکالمات مردم به کنار می‌رود، سخن و روشی به‌روز است که مخاطب احساس کند در برداشت از آن مطلب و موضوع، در هیچ گونه تردید و تحیری قرار نمی‌گیرد.

 

این استاد اخلاق تصریح کرد: مسلماً هرچه که ما بتوانیم محسوس‌تر و ملموس‌تر برای مخاطبان خود صحبت کنیم در جذب جوانان به سوی دینداری موفق‌تر خواهیم بود.

 

آیت‌الله حائری شیرازی اظهار داشت: از آنجایی که مردم در عصر امروز فرصت زیادی ندارند از این رو هر اندازه که ما بتوانیم از ابزارهای امروزی و به‌روز مانند فضای مجازی استفاده کنیم و هر چه که نحوه بیان مباحث گوناگون درباره عقاید و اعتقادات و دینداری با افکار و مشاهدات مخاطبان، نزدیک‌تر باشد نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

فارس

انتهای خبر/

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.