قدس آنلاین – یزد: مهلت ارسال آثار به جشنواره جامع فرهنگی، هنری ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی تا ۳۱ خرداد ماه تمديدشد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره جامع فرهنگی، هنری ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی

به گزارش قدس آنلاین از یزد، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره جامع فرهنگی، هنری ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی در تمام بخش ها تا 31 خرداد ماه سال جاري خبر داد .

علی آقا افضلی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد درتشریح این خبر گفت: ثبت نام در جشنواره جامع فرهنگی، هنری ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی از تاريخ 25-12-94 در بخش هاي مختلف  از جمله شعر، هنـرهای تجـسمی در رشته های : عکس، پوستر، تصویرسازی کاراکترهای مهارتی، کاریکاتور و کاریکلماتور، طراحی تندیس، نماهنگ و سرود و انیمیشن شروع شده است و با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 31 خرداد ماه سال جاري،علاقمندان مي توانند آثار خود را به دبيرخانه جشنواره به آدرس الكترونيكي www.jashnvareh.irantvto.ir  ارسال نمايند.

وی افزود:سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در نظر دارد "جشنواره جامع فرهنگی، هنری ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی" را در راستاي فرهنگ سازي مناسب براي تبيين، هدايت و فراگير نمودن آموزش هاي مهارتي و فني و حرفه اي و ترويج فرهنگ مهارت دوستی و کار جویی در جامعه که يكي از مهمترين شاخصه هاي توسعه و ارتقاي سرمايه هاي انساني  است و تأثير بسزايي در پيشرفت و تعالي كشور دارد، با مشارکت بخش های دولتی و خصوصی برگزار نماید.

افضلی تصریح کرد: شرایط شرکت در جشنواره جامع فرهنگی، هنری ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی بر اساس دستور العمل اجرایی مربوط به هر یک از بخش های جشنواره خواهد بود که بر اساس برنامه زمانبندی جشنواره از طریق پایگاه اطلاع رسانی www.jashnvareh.irantvto.ir  اطلاع رساني شده است.

وي ادامه داد: اين جشنواره فرصت و امکاني را برای تولید محتوای فرهنگی و هنری در بخش های مختلف در راستای ترویج فرهنگ مهارت آموزی، کار و کارآفرینی در اختیار صاحبنظران، برنامه ریزان و سیاستگذاران آموزش های فنی و حرفه ای قرار می دهد.

سرپرست اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد ارتقا و ترویج فرهنگ مهارت آموزی، کاردوستی و کارجویی، ارتقای آگاهی جامعه نسبت به آموزش های فنی و حرفه اي،  تبیین نقش مهارت در ایجاد کار شایسته، ایجاد نگرش مثبت اقشار مختلف جامه در زمینه جایگاه مهارت، کار و تلاش در زندگی و بسترسازی فرهنگی براي كشف و شكوفايي استعدادهاي حرفه اي  و کسب مهارت و صلاحیت های حرفه ای را ازجمله اهداف جشنواره مذكور عنوان نمود.

وی اذعان داشت: داوري مرحله اول جشنواره جامع فرهنگی، هنری ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی سه شنبه نيمه تيرماه سال جاري، اعلام اسامي راه يافته گان به جشنواره 19 تيرماه سال جاري، داوري مرحله دوم 28 تيرماه سال جاري مي باشد.

افضلی در پایان افزود:افتتاحیه نمايشگاه آثارجشنواره مذكور 2 مرداد ماه 1395 و اختتاميه آن 6 مرداد 1395 همزمان با روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای برگزار مي شود و به برگزيدگان اول تا سوم جشنواره جوايزي اهداء خواهد شد.

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.