۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
کد خبر: 375971

اصحاب رسانه رژیم صهیونیستی، تشبیه اسرائیل به نازی‌ها از سوی رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

دردسر برای رئیس سابق ستاد مشترک ارتش

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، «بنی گانتز» رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل مقایسه کردن اسرائیلی‌ها با نازی‌ها، مورد انتقاد خبرنگاران و رسانه‌های صهیونیستی قرار گرفت.

گانتز در آستانه روزی که صهیونیست‌ها آن‌ را یادبود آنچه هولوکاست خوانده می‌شود، می‌دانند، با ادعای شکست خوردن نازی‌ها بدست یهودیان، روش پیروزی آنها را با استفاده از بکارگیری زور و قوه قهریه (مانند نازی‌ها) اعلام کرد.

وی همچنین اضافه کرد در جریان عملیات «صخره سخت» و جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در سال 2014، مادرش (که وی را بازمانده هولوکاست معرفی می‌کند) تذکر داده بود اسرائیل باید انسانی رفتار کرده و اجازه دهد غذا به ساکنین آن منطقه وارد شود.

این تشبیه یهودیان به نازی‌ها باعث خشم فعالان اجتماعی و خبرنگاران صهیونیستی شد که این اظهارات وی را ناراحت کننده خوانده و مدعی شدند که هرمقدار هم رژیم صهیونیستی از قدرت خود سوءاستفاده کند، نباید آن را با ارتش نازی‌ها مقایسه کرد.

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع» شیمون ریکلین یکی از روزنامه‌نگاران برجسته صهیونیست، گانتز را به بی‌عدالتی اخلاقی متهم کرده و تاکید کرد که یهودیان، نازی‌ها را شکست ندادند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.