امروز تصاویری مفهومی منتسب به گوشی گلکسی اس ۸ اج سامسونگ به بیرون درز کرده است که از طراحی و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بوده و می تواند محصولی متمایز در میان اسمارت فون های موجود در بازار باشد.

انتشار تصاویر مفهومی از گلکسی اس ۸ اج سامسونگ که دل هر کسی را آب می‌کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، هنوز چند ماهی از رونمایی جدیدترین کهکشانی های سامسونگ به نام های گلکسی اس 7 و اس 7 اج نمی گذرد که شایعات و خبرهای مربوط به پرچمداران جدید این شرکت از دل فضای مجازی سر برآورده اند. 

در همین رابطه، امروز تصاویری مفهومی منتسب به گوشی گلکسی اس 8 اج سامسونگ به بیرون درز کرده است که از طراحی و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بوده و می تواند محصولی متمایز در میان اسمارت فون های موجود در بازار باشد.

این تصاویر توسط شخصی به نام Steel Drake طراحی شده است، که پیشتر نیز تصاویری مفهومی از آیفون 8 را منتشر کرده بود و اکنون به سراغ کمپانی رقیب، یعنی سامسونگ رفته و ایده ها و طرح های خلاقانه خود را در ساخت مدل مفهومی گوشی گلکسی اس 8 اج این شرکت به کار برده است.

همانطور که در تصاویر زیر می بینید، این گوشی به لبه های خمیده ای با انحنایی کمتر در مقایسه با گلکسی اس 7 اج مجهز شده و در قسمت بالایی و پشتی گوشی، یک پروژکتور تعبیه شده که می توان از آن برای تاباندن محتوا بر روی پرده و یا سطوح مختلف استفاده کرد.

همچنین این گوشی مفهومی به سیستم Charge Translator مجهز خواهد شد که بدون هیچ گونه کابلی، گوشی را شارژ می کند. این قابلیت شبیه به شارژ وایرلس است و می تواند از طریق گرما، گوشی را شارژ کند.

اگر چه شاید سال ها طول بکشد تا بتوانیم چنین ویژگی هایی را در یک گوشی هوشمند ببینیم اما ایده هایی که توسط چنین افرادی مطرح می شود، می تواند اولین جرقه ها را در ذهن کمپانی های سازنده گوشی های هوشمند ایجاد کند.

 

گلکسی اس 8 اج

 

 

گلکسی اس 8 اج

 

 

 

گلکسی اس 8 اج

 

 

گلکسی اس 8 اج

 

 

 

گلکسی اس 8 اج

 

 

گلکسی اس 8 اج

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.