۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 376017

 واتس اپ به زودی به قابلیت تماس ویدیویی مجهز خواهد شد

قابلیت تماس ویدیویی به زودی به واتس اپ می آید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، به نظر می رسد که کاربران واتس اپ وقت سر خاراندن ندارند و دائماً درگیر دریافت و امتحان بروزرسانی ها و قابلیت های جدید این اپلیکیشن پیام رسان هستند. در آخرین خبرهای واتس اپ که مدتی پیش خواندید، متوجه شدیم که این اپلیکیشن به قابلیت ایمیل صوتی مجهز خواهد شد و اپلیکیشن دسکتاپی آن برای هر دو پلتفرم ویندوز و مک عرضه خواهد شد. البته این تمام بروزرسانی ها و قابلیت های جدیدی نیست که واتس اپ در حال توسعه آنها بوده است و این بروزرسانی ها همچنان ادامه دارد.
براساس اسکرین شات های منتشر شده در فضای مجازی، به نظر می رسد که واتس اپ به زودی به یک قابلیت کاربردی و مورد نیاز مجهز خواهد شد. بله درست حدس زدید، این قابلیت جدید همان تماس ویدیویی ست. بنابراین می توان گفت که واتس اپ در دریافت قابلیت های اساسی که در اپلیکیشن های پیام رسان رایج است کمی با تاخیر عمل می کند. برای مثال قابلیت تماس ویدیویی سال هاست که در اپلیکیشن هایی مانند اسکایپ و وایبر وجود دارد.

 

واتس اپ


البته دیر آمدن این قابلیت ضروری بهتر از هرگز نیامدن آن به واتس اپ است. اسکرین شات های اخیر نشان می دهند که واتس اپ مدت هاست در حال کار بر روی این قابلیت جدید است و همانطور که گفته شد، در عرضه این قابلیت جدید و در مقایسه با اپلیکیشن های رایجی مانند لاین و اسکایپ تاخیر داشته است. اما واتس اپ در عین حال یک اپلیکیشن مسنجر را نیز به کاربران ارایه کرده است و به همین دلیل کمی دیرتر به جمع سایر اپلیکیشن های مجهز به تماس ویدیویی پیوسته است.
هنوز حرفی از جزییات عملکرد قابلیت تماس ویدیویی واتس اپ به میان نیامده است و نمی توان پیش بینی کرد که آیا این قابلیت تماس ویدیویی واتس اپ به تنظیمات تماس گروهی نیز مجهز است یا تنها به تماس های تک به تک محدود می شود. علاوه بر این، تاریخ عرضه این قابلیت نیز هنوز مشخص نیست اما احتمالاً بروزرسانی بعدی واتس اپ حاوی این قابلیت جدید خواهد بود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.