همزمان با برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام، تمامی شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی و برون مرزی به اطلاع رسانی و پوشش رسانه ای این دوره از مسابقات قرآن می پردازند.

پوشش مسابقات بین‌المللی قرآن در شبکه‌های رادیویی

همزمان با برگزاری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، شبکه‌های رادیویی طبق زمان‌بندی‌های مشخص، این دوره از مسابقات را پوشش می دهند.

 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، همزمان با برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام، تمامی شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی و برون مرزی به اطلاع رسانی و پوشش رسانه ای این دوره از مسابقات قرآن می پردازند.

بر این اساس تمامی شبکه‌ها رادیویی بر اساس زمان بندی های انجام شده در بخش های گوناگون، اقدامات ویژه ای را قبل و حین برگزاری رقابت ها برای اطلاع‌رسانی آن انجام می دهند، همچنین بعد از اتمام مسابقات نیز نحوه اطلاع رسانی و پوشش مسابقات ارزیابی می شود.

شبکه‌ رادیویی تهران با برنامه‌های "مستند مسابقات" و "همراه با قاریان" و رادیو ایران نیز با برنامه "شناسا" و "صدا کن مرا" این دوره از مسابقات را پوشش می دهند.

شبکه رادیویی تلاوت به عنوان شبکه محوری، تمامی بخش های این دوره از مسابقات را از ساعت 16 تا 22 به صورت کامل پوشش می هد.

همچنین شبکه های رادیویی فرهنگ، ورزش، گفتگو، صبا، جوان و پیام با ارسال گزارش‌هایی در فواصل برگزاری مسابقات، اخبار و رویدادهای مسابقات قرآن را برای مخاطبان پخش می کنند.

 

شبکه رادیویی قرآن نیز در ساعات مختلف با تهیه برنامه ها و گزارش های زنده و تولیدی این دوره از مسابقات را برای مخاطبان پوشش می دهد و همچنین به جهت دسترسی مخاطبان در اقصی نقاط ایران و جهان به اخبار و رویداد های مسابقات ، اپلیکیشن رادیو که از سایت www.iranseda.ir قابل دریافت است، با قابلیت دانلود صوت ها و تلاوت های مسابقات فعال می شود.

 

توسعه وترویج فرهنگ غنی قرآن در سطح ایران و جهان اسلام و دنیا و معرفی اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به برنامه های قرآنی، افزایش تبادل فرهنگی در سایه قرآن در بین مسلمانان جهان وبه وجود آوردن زمینه وحدت ؛ همگرایی و بیداری امت اسلامی حول محور قرآن از اصلی ترین اهداف برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم است، سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از 22 تا 28 اردیبهشت ماه جاری در مصلی تهران برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.