۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد خبر: 376192

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان اینکه نزدیک به ۳ سال از عمر دولت یازدهم گذشته، اما همچنان شاهدیم که رکود و رونق اقتصادیذ هستیم، گفت: دولت صادقانه به نقض برجام از سوی آمریکا اعتراف کند.

اجرا نشدن برجام به روش قلدرمآبانه آمریکا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، ابوالقاسم جراره نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از برخوردهای عوام‌فریبانه دولت در اجرای برجام و نتایج آن، گفت: نزدیک به 3 سال از عمر دولت یازدهم گذشته، اما همچنان شاهدیم که موضوعاتی مانند رکود رفع نشده و رونق اقتصادی مدنظر دولت و رئیس‌جمهور نیز نه تنها حاصل نشده، بلکه رکود بیشتری نیز بر اقتصاد حاکم شده است.

وی با تأکید بر اینکه بهتر است دولت در فضای موجود و بدعهدی‌های طرف مقابل در اجرای برجام، نسبت به اجرایی نشدن آن اعتراف و با مردم صادق باشد، افزود: آمریکایی‌ها در غارت 2 میلیارد دلار از اموال ایران، مُهر تأییدی بر انتقادات منتقدان برجام زدند و به دولتمردان پیام روشنی داد که "ما قابل اعتماد نیستیم" و "به ما اعتماد نکنید".

نماینده مردم بندرعباس در مجلس، نگاه به ظرفیت‌های دورونی اقتصاد را یکی از مهم‌ترین راه‌های خروج اقتصاد کشور از رکود دانست و اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی و مسئولان دولتی در مدت باقی‌مانده از عمر دولت یازدهم در جهت رفع بیکاری و رکود تلاش کنند و همه مشکلات را به برجام گره نزنند، زیرا دیدیم که برجام نیز نقض شده و به روشی قلدرمآبانه از سوی آمریکایی‌ها اجرا نمی‌شود.

جراره در پایان خاطرنشان کرد: دولت یازدهم پاسخ دهد که در حدود 3 سال گذشته، به جز برجام و مذاکرات هسته‌ای، که آن هم به فرجام خوبی نرسیده، چه دستاوردی در حوزه‌ اقتصادی و حل مشکلات جوانان داشته است؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.