معاون شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور گفت: سناریوی آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها نابودی اسلام و امت‌های اسلامی است و آن‌ها به دنبال راه‌اندازی جنگ‌های بدلی و نیابتی هستند.

مهم‌ترین هدف آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها نابودی اسلام و امت‌های اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، عباسعلی فرزندی در همایش طلیعه رهایی «بزرگداشت عید سعید مبعث حضرت محمد مصطفی(ص)» که در تالار ایثار هتل ثامن برگزار شد، اظهار داشت: جریانی که لمروز از سوی دشمنان شاهد هستیم یک جریان تروریستی و تکفیری بوده و باوجود تمام این مباحث انقلاب اسلامی محور اصلی بوده است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، جلوه‌ای از انقلاب خاتم پیغمبران است، افزود: انقلاب اسلامی یک حرف نو بیان کرد و این انقلاب جلوه‌ای از انقلاب رسول الله(ص) است که توانست گفتمان خود را پیاده کند.
معاون شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری هدف انقلاب مبتنی بر 5 محور انقلاب اسلامی، دولت سازی، جامعه سازی، تمدن اسلامی و تعهد بود و امروز جهان اسلام با تأسی از انقلاب اسلامی به ظرفیت‌های سطح بالایی رسیده است.
فرزندی با اشاره به اینکه قدرت‌های جهانی به دنبال تغییر این مسیر به نفع خودشان هستند، تصریح کرد: باید دشمن را به درستی شناسایی کرده تا بتوانیم به خوبی با او مقابله کنیم.
وی تأکید کرد: دشمنان به نام اسلام از ظرفیت‌های اسلام سوء استفاده می‌کنند و باید بایسته‌ها و الزاماتی که در این رابطه وجود دارد مورد توجه قرار بگیرد.
معاون شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور با اشاره به موضوعات سوریه و حمایت‌های این کشور از ایران، عنوان کرد: در سوریه و در یک دوره 5 ساله بیش از یک میلیون خانه تخریب شده و بالای هزار میلیارد دلار خسارت تحمیل شده است، کشوری که در دوران انقلاب و دفاع مقدس تنها دولت‌ عربی‌ای بود که از ایران حمایت کرد و در کنارمان ایستاد و اکنون وظیفه ماست که از مسلمانان سوری حمایت کنیم و اگر این حمایت‌ها نبود، احیاء کشورهای مظلوم و پیروزی در جنگ 33 روزه را شاهد نبودیم.
فرزندی گفت: سالانه بالای هزار میلیارد دلار از اموال عربستان سعودی در محور حمایت از خواسته‌های غرب و رژیم صهیونیستی هزینه می‌شود و پس از 14 ماه جنگ بی‌رحمانه به یمن، بمباران کشتار جمعی و حمله به مراکز عمومی و مساجد را در دستور کار خود قرار داده‌اند و رژیم آل سعود حتی حرمت ماه‌های حرام سال را هم نگه نداشته است و امروز انقلاب اسلامی عرصه را بر اسرائیل تنگ کرده مه نشانه‌های آن کاملاَ مشهود است.
وی با اشاره به اینکه سناریوی آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها نابودی اسلام و امت‌های اسلامی است، افزود: آن‌ها به دنبال راه‌اندازی جنگ‌های بدلی و نیابتی هستند که در چنین شرایطی باید نقش خود را شناخته و دشمن را به خوبی شناسایی کنیم.
معاون شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور با تأکید بر اینکه ما براساس ظرفیت‌هایی که داشته‌ایم توانسته‌ایم ضمن مأیوس کردن دشمنان به اهداف خود برسیم، گفت: علت‌های رسیدن به این پیروزی بزرگ در بهره‌گیری از اسلام ناب محمدی(ص)، تبعیت از ولی فقیه، ایستادگی مشروع در برابر خواسته‌های نامشروع، تقویت وحدت میان مسلمانان، حفظ و تقویت جبهه مقاومت، تقویت امید و نگاه مثبت و روشن به آینده بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.