یک روز پس از اظهارات جنجالی بنی گانتز رئیس سابق ستاد مشترک رژیم صهیونیستی درباره هولوکاست، یائیر گولان جانشین رئیس ستادمشترک ارتش این رژیم، نیز اسراییل را با آلمان نازی مقایسه کرد.

اظهارات جنجالی یک نظامی  اسرائیلی درباره هولوکاست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی به مناسبت «یادبود هولوکاست» اظهارات جنجالی مطرح کرده که حتی صدای صهیونیست‌ها را هم درآورده است.
روز چهارنشبه سخنان «بنی گانتز» رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و مقایسه کردن اسرائیلی‌ها با نازی‌ها با انتقاد خبرنگاران و رسانه‌های صهیونیستی مواجه شد.

او  در آستانه روزی که صهیونیست‌ها آن‌ را یادبود هولوکاست می‌دانند، ضمن ادعای شکست خوردن نازی‌ها بدست یهودیان، اسرائیلی‌ها را با نازی‌ها قیاس کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، حالا اظهارات سرلشگر «یائیر گولان» جانشین رئیس ستادمشترک ارتش رژیم صهیونیستی درباره هولوکاست هم جنجالی شده است.

مقام ارشد نظامی رژیم صهیونیستی گفت: «اگر چیزی باشد که مرا در یادبود هولوکاست نگران و وحشت زده می‌کند،‌ روندهای وحشتناک و هولناکی است که 70،‌ 80 و 90 سال پیش بطور کلی در اروپا و به طور خاص در آلمان حادث شد و همچنین پیدا کردن نشانه‌های آنها در بین خودمان همینجا(در اسرائیل) و اکنون در سال 2016 است».

وی ادامه داد که ما باید «درباره تواناییهایمان برای ریشه کن کردن جوانه‌های عدم تسامح، خشونت و خود ویرانگری صحبت کنیم».

جانشین رئیس ستادمشترک ارتش رژیم صهیونیستی البته اظهارنظر مستقیم و مثالی از «روندهای وحشتناک» جاری در سرزمین‌های اشغالی ارائه نکرد.

او با اشاره ضمنی به تیراندازی اخیر یک نظامی صهیونیست‌ به یک فلسطینی ساکن کرانه باختری، در حالی که این شخص فلسطینی روی زمین قرار داشت،‌ گفت که «همه کارهایی که ما می‌کنیم،‌ درست نیستند».

این اظهارات مقام ارشد نظامی این رژیم با واکنش و انتقاد شدید شخصیت‌های سیاسی و رسانه‌های این رژیم قرار گرفت.

بر همین اساس، «نفتالی بنت» وزیر آموزش و پرورش این رژیم از جانشین رئیس ستاد مشترک خواست اظهاراتش را تصحیح کند چرا که در غیر این صورت، او سربازان این رژیم را با نازی‌ها مقایسه کرده است.

«آیلت شیکد» وزیر دادگستری این رژیم هم گفته اظهارات گولان «اگر بی احترامی به هولوکاست نباشد، کج فهمی است».

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
    0 0
    اینم یکی دیگه از دروغ هاشون از کی یهودی ها با نازی ها جنگیدن تو کدوم کتاب نوشته من میدونم به فاصله جنگ اول و دوم اینقدر یهودی ها نزول تو المان ورشکسته خوردن که هیتلر قسم خورد این قوم مفت خور را اگه فرمانده شد از کشورش بیرون کنه و این قوم موش صفت اینقدر به روزولت فشار اورد که اونم علیه المان با انگلیس و شوروی یه مشت کشور استعماری متحد شد تمام جنگ دوم فقط برا تشکیل و جمع کردن یهودی ها بود .تاریخ و تمام این فیلم ها همش با خرج یهود درست میشه نازی ها با صهیونیست ها زمین تا اسمان فرق میکنن