۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 376264

 اپل موزیک در سال گذشته و بعد از شایعاتی که نشان می داد اپل قصد دارد Beats Music را بازسازی و دوباره راه اندازی کند، توانست کاری کند که بیش از ۱۳ میلیون نفر این سرویس را بشناسند. اپل تغییرات زیادی در رابط کاربری این سرویس به وجود آورد و قابلیت های اساسی را بهینه سازی کرد اما هنوز هم به کمی ریبوت احتیاج دارد.

اپل موزیک در ماه ژوئن به کلی نوسازی می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، اپل موزیک در سال گذشته و بعد از شایعاتی که نشان می داد اپل قصد دارد Beats Music را بازسازی و دوباره راه اندازی کند، توانست کاری کند که بیش از 13 میلیون نفر این سرویس را بشناسند. اپل تغییرات زیادی در رابط کاربری این سرویس به وجود آورد و قابلیت های اساسی را بهینه سازی کرد اما هنوز هم به کمی ریبوت احتیاج دارد.
بر اساس گزارش بلومبرگ، هنوز هم صحبت هایی بر سر نوسازی اپل موزیک وجود دارد و به نظر می رسد که این سرویس در حال آماده سازی برای یک طراحی دوباره و نوسازی رابط کاربری در ماه ژوئن است. البته جالب است بدانید کنفرانس WWDC 2016 نیز در این ماه برگزار خواهد شد. ظاهراً اپل این تغییرات را به دلیل نقدهای شدیدی که به رابط کاربری ضعیف سرویس اپل موزیک شده بود آغاز کرده است. همچنین برخی از مدیران اپل موزیک نیز این شرکت را ترک کرده اند که ممکن است مدیران جدید این تغییرات جدید را اعمال کرده باشند.
در سال گذشته اپل اشاره کرد که سرویس پخش زنده موزیک هنوز هم به کار زیادی نیاز دارد. با توجه به اینکه تنها نزدیک به یک سال از تولید اپل موزیک می گذرد و تعداد کاربران این سرویس هم اکنون به 13 میلیون رسیده است، شکی نیست که قابلیت های جذابی در آن گنجانده شده است و این شرکت باید سرویس خود را دائماً بهبود ببخشد تا بتواند کاربران دائمی را نگه دارد و توسعه بیشتری پیدا کند.
گفته می شود که این بازسازی شامل یکپارچه سازی عمیق تری بین تجارت پخش و دانلود این سرویس است و همچنین باعث گسترش سرویس رادیویی آنلاین آن خواهد شد. البته تمامی این اطلاعات در حد یک شایعه است اما اگر شما نیز معتقدید که رابط کاربری اپل موزیک نیاز به تغییر و بهبود دارد، خبرهای آینده این سرویس را دنبال کنید تا در ماه آینده با جزییات بیشتری از این تغییر آشنا شوید.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.