۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 376299

امام‌جمعه اهل سنت طبس مسینا با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌گذارند تا اسلام واقعی در جهان پیاده شود، گفت: جنگ امروز جنگ شیعه و اهل سنت نیست، بلکه جنگ کفار با اسلام است.

جنگ امروز، جنگ میان شیعه و اهل سنت نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، مولوی سید محمد حسینی ظهر امروز در نشست  هم‌اندیشی علمای شیعه و اهل سنت خراسان جنوبی با عنوان (پیامبر (ص) منادی وحدت، مبشر رحمت) اظهار داشت: پیامبراکرم (ص) هنگامی که مبعوث شد، تنها افرادی مستمند رسالت او را پذیرفتند و مستکبران سران قریش و یهود که با آمدن منجی عالم بشریت منافع خود را در خطر دیدند بر آن شدند تا دست به اقدام بزنند.
وی با بیان اینکه پیامبر رنج‌های زیادی در طول 13 سال کشید، افزود: 3 سال محاصره اقتصادی، رنج‌ها در شعب ابیطالب، و در 10 سال بحث همه مشکلات هیچ‌کدام سبب نشد تا پیامبر دست از مأموریت خود بردارد.
استاد حوزه و امام جماعت اهل سنت طبس مسینا گفت: اسلام و قرآن از پیامبر به ما رسید و از همان صدر اسلام دشمنی یهود، مسیحیت و منافقان در کار بود و استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل، انگلیس نمی‌گذارند که اسلام واقعی در جهان پیاده شود.
مولوی حسینی با بیان اینکه دشمنان می‌دانند اسلام جایگاه بشریت را نشان داده است، افزود: استکبار به خوبی می‌داند که اسلام در کشورهای اروپایی جایگاه خود را باز کرده و مردم از گناه، معصیت خسته شده و روبه سمت اسلام آورده‌اند.
وی با بیان اینکه دشمنان درصدد هستند تا از اسلام چهره خشنی به نمایش بگذارند تا مردم جهان دین اسلام را نپذیرند، اظهار داشت: هنگامی‌که انگلیس، آمریکا منافعشان در کشورهای اسلامی به‌ویژه در ایران از بین رفته، برای تقویت اسرائیل و مرکزیت قرار دادن یهود این برنامه‌ها را اجرا می‌کنند.
استاد حوزه و امام جماعت اهل سنت طبس مسینا گفت: کشورهای اسلامی را با نیروهای خود مسلمانان نابود می‌کنند، تا غده سرطانی اسرائیل در دنیا راحت‌تر باقی بماند و هنگامی‌که کشورهای اسلامی تضعیف و نیروهایشان خسته شد، اسرائیل تقویت می‌شود و خطری برای آنها باقی نمی‌ماند.
مولوی حسینی با بیان اینکه باید خدا را همیشه شاکر باشیم، زیرا امروز امنیت و آرامشی که در مساجد و حوزه‌های خود داریم در زمان قبل انقلاب وجود نداشت، افزود: امروز جنگ شیعه و سنی نیست، بلکه جنگ کفر با اسلام است و مسلمانان  تا چه زمانی باید در خواب غفلت باشند.
وی بیان داشت: امروز قرآن و اسلام در قلبهای دشمنان ترس و وحشت ایجاد کرده است اگر با ناشکری خدمات نظام اسلامی را نادیده بگیریم و بخواهیم براساس تبلیغات دشمنان به آغوش کفار برگردیم، در آینده حسرت زیادی خواهیم خورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.