پلیس انگلیس در جستجوی فردی ۲۳ ساله است که در تیراندازی شب گذشته یک نفر را کشته و فرد دیگری را زخمی کرده و در حال حاضر فراری است.

تیراندازی و جستجوی سراسری پلیس در انگلیس + تصویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، پلیس انگلیس به دنبال فردی است که در تیراندازی شب گذشته یک نفر را کشته و شخص دیگری را زخمی کرده و در حال حاضر متواری است.

بر اساس گزارش دیلی‌میل، «چارلی برادوی»(Charlie Broadway) بعد از اینکه یک نفر را در حادثه تیراندازی در «سامرست»(Somerset) انگلیس کشته و شخص دیگری را مجروح کرده از محل متواری شده است.

 «جان رایلی» رئیس پلیس شهر «سامرست» در این رابطه می‌گوید:" «برادوی» خطری است که عموم مردم را تهدید می‌کند؛ وی مسلح و خطرناک است".

«سامرست» یکی از شهرستان‌های تشریفاتی انگلیس است که در ناحیه‌ای غیرشهری در جنوب‌غربی این کشور واقع شده است.

«چارلی برادوی»، جوانی 23 ساله است که شب پنج‌شنبه در حادثه تیراندازی دو نفر را کشته و زخمی کرده و اکنون فراری است.

کارآگاهان گفته‌اند که وی دو مرد را در خانه‌ای نزدیک «ایلتون» در شمال شهر «ایلمینستر» با اسلحه مورد هدف قرار داده است. یکی از این دو مرد در صحنه جان سپرده و فرد دیگر زخمی شده است که در حال حاضر در بیمارستان است و تحت مداوا به‌سر می‌برد و حال وی وخیم گزارش نشده است.

رئیس پلیس، «جان رایلی» به خبرنگاران گفت: "تحقیقات کاملی در حال انجام است  کامل در حال انجام است و ما از تمامی منابع لازم برای ردیابی «چارلی برادوی» 23 ساله استفاده خواهیم کرد".

این گزارش می‌افزاید با توجه به گفته‌های پلیس و بر اساس آنچه اتفاق افتاده است، «چارلی برادوی» در حال حاضر مسلح است و در نتیجه خطری بالقوه برای عموم مردم به حساب می‌آید.

پلیس با انتشار تصویر «برادوی» به مردم هشدار داد در صورت روئیت این فرد بلافاصله با پلیس تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.