رئیس شورای شهر شیراز گفت: ظهور انقلاب اسلامی ایران نقش بسیار مهم و اثرگذاری در برقراری حکومت اسلامی و ایجاد زمینه لازم برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج) دارد.

انقلاب اسلامی نقشی اثرگذار در ظهر امام زمان(عج) دارد

رئیس شورای شهر شیراز گفت: ظهور انقلاب اسلامی ایران نقش بسیار مهم و اثرگذاری در برقراری حکومت اسلامی و ایجاد زمینه لازم برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج) دارد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، غلام مهدی حقدل عصر دوشنبه در صحن علنی شورای شهر شیراز، گفت: با توجه به تمام اتفاقات و وقایع مبارکی که در زمان ظهور منجی عالم بشریت رخ می دهد در آن زمان بسیاری از غیرمسلمانان شاد و خوشحال شده و گروه گروه مسلمان می شوند.

وی ادامه داد: با آمدن حضرت مهدی(عج) آنچه وهابیت و کفر از چهره اسلام ترویج کرده است منسوخ شده و اسلام ناب معرفی می گردد.

رئیس شورای شهر شیراز تاکید کرد: اکنون وظیفه ماست که با عمل صالح، تضرع و دعا از درگاه الهی بخواهیم ظهور حضرت را برساند تا دنیا از این همه ظلم وفساد ونابرابری نجات یابد در این زمینه ابتدا باید باورمان شود که تنها نسخه شفابخش جهان ظهور حضرت مهدی(عج) است تا با آمدنش همه چیز را ختم به صلح و صفا کنند.

حقدل اداه داد: امروز جهان اسلام درگیر نفاق و کفر مطلق وهابیت است و جز اقلیت شیعه هیچکس جرات مقابله با کفر و نفاق در جهان را ندارد امام خمینی(ره) با تشکیل حکومت اسلامی بر اندیشه باطل کسانیکه می گفتند بگذارید ظلم و فساد زیاد و فراگیر شود تا زمینه ظهور فراهم گردد، خط بطلان کشید .

وی ادامه داد: با ظهور انقلاب اسلامی ایران نقش بسیار مهم و اثرگذار امام خمینی رحمت ا... در برقراری حکومت اسلامی و ایجاد زمینه لازم برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج) غیرقابل انکار است قطعا جمهوری اسلامی با اهداف متعالی، نثار خون شهیدان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تربیت افراد صالح و صادق فضای لازم برای ظهور را مهیا کرده است.

رئیس شورای شهر شیراز تاکید کرد: باید بدانیم که اینها به تنهایی کافی نیست و باید بیشتر از این تلاش کرد امروزه استکبار آمریکا، نفاق و کفرمطلق وهابیت و صهیونیسم و بهائیت  تلاش می کنند چهره اسلام عزیز را مخدوش کرده تا از این طریق مانع برقرای حاکمیت اسلام ناب محمدی(ص) در جهان باشند.

حقدل در بخش دیگری از سخنان خود بااشاره  به سالروز آزاد سازی خرمشهر، گفت: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر ، شهر خون و قیام و چهارم خرداد ماه روز دزفول شهر مقاومت و پایداری را گرامی می داریم.

وی تصریح کرد: خوزستان سرزمین شیردلان و جنگاورانی است که در راه حفظ سرزمین ایران دلاورانه ایستادگی کردند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.