چند مقام دولتی با صدور پیام های جداگانه به معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، درگذشت مادر وی را تسلیت گفتند.

پیام های تسلیت مقامات کشور به رئیس سازمان میراث فرهنگی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، حاجیه خانم «زهرا تیموری آزاد» والده مکرمه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روز یکشنبه دار فانی را وداع گفت.

**پیام تسلیت جهانگیری به رییس سازمان میراث فرهنگی،‌صنایع دستی و گردشگری
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در پیامی به مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی،‌صنایع دستی و گردشگری، درگذشت والده وی را تسلیت گفت.
جهانگیری با ابراز تاثر و تالم از خبر درگذشت شادروان حاجیه خانم «زهرا تیموری آزاد»، این مصیبت را به سلطانی فر و خانواده او تسلیت گفت و از خداوند بزرگ برای آن مرحومه مغفرت واسعه الهی و سایر بستگان عزادار صبر و اجر مسألت کرد.

**پیام تسلیت معاون اجرایی رئیس جمهوری به سلطانی فر
محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهوری نیز درپی درگذشت والده سلطانی فر پیامی صادر کرد.
شریعتمداری در این پیام ضمن ابراز همدردی با سلطانی فر، مصیبت وارده را به خاندان معزی تسلیت گفت و برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی و برای سایر بازماندگان طلب صبر و شکیبایی از بارگاه حضرت سبحان مسئالت کرده است.

**پیام تسلیت عارف به سلطانی فر 
محمدرضا عارف منتخب اول مردم تهران نیز درگذشت والده مکرمه معاون رئیس جمهوری را به وی تسلیت گفت.
عارف با ابراز تاثر و تالم، برای روان پاک آن فقیده سعیده از درگاه پروردگار منان آمرزش و رحمت و برای بازماندگان نیز صبر و اجر و سلامتی و برای سلطانی فر طول عمر با عزت توام با توفیق خدمت بیشتر به جامعه مسالت کرده است.
مراسم ترحیم آن مرحومه فردا 4 خرداد ماه از ساعت 16:30 الی 18 در مسجد جامع شهرک(قدس) واقع در میدان صنعت، بلوار فرحزادی ابتدای خیابان شهید حسن سیف برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.