قدس آنلاین- جوین-خبرنگارقدس: شامگاه یکشنبه دوم خردادماه، یک نوجوان ۱۱ ساله جوینی در اثر برخورد با قطار تهران-خواف در روستای کمایستان شهرستان جوین، جان خود را ازدست داد.

 جزئیات حادثه تصادف نوجوان جوینی با قطار

فرمانده انتظامی جوین  در تشریح این خبر اظهارداشت:این نوجوان که قصد عبور از روگذر همسطح راه آهن را داشته، با قطاری که در مسیر تهران به خواف در حال حرکت بوده،  برخورد کرده و جان خود را ازدست می دهد.
مهدی غلام زاده گفت: تجمع مردم روستا و اعتراض به غیر اصولی بودن زیرگذر احداث شده در این روستا و همچنین نبود مأموران کنترل عبور و مرور، باعث توقف سه ساعته قطارها در این محل شد.
فرمانده انتظامی جوین تصریح کرد: با حضور مأموران نیروی انتظامی و مسؤولان شهرستان، مسیربرای تردد قطارهابازگشایی شد.
معاون فرماندار جوین نیز در این خصوص اعلام کرد: به دلیل قرارگیری روستای کمایستان در مجاورت راه آهن، احداث پل زیرگذر و روگذر در دستورکار اداره کل راه آهن شمال شرق کشور قرار گرفت.
عادلی فرافزود: با پیگیری‌های انجام شده، ساخت پل زیرگذر در این محل از دو سال گذشته آغاز و بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده است.
وی گفت:اداره کل راه آهن شمال شرق کشور با ساخت این پل زیرگذر، بدون هماهنگی با فرمانداری جوین، نسبت به جمع آوری کیوسک نگهبانی کنترل عبور ومرور و همچنین گاردریل‌های محل عبور عابران در آن منطقه اقدام کرده است.
معاون فرماندار جوین بیان داشت: متأسفانه این اقدام اداره کل راه آهن شمال شرق کشور،نارضایتی مردم و همچنین این حادثه دردناک را به دنبال داشت.
عادلی فریادآورشد: با پیگیری‌های صورت گرفته، مقرر شد، کارشناسانی از معاونت عمرانی استانداری، اداره کل راه وشهرسازی، اداره کل راه آهن شمال شرق کشور، پلیس راه و با مسؤولیت معاونت فرمانداری، درباره استاندارد بودن این پل زیرگذر اعلام نظر و نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنند. وی افزود: همچنین مقرر شد که تا اطلاع ثانوی، پل زیرگذر مسدود و کیوسک نگهبانی و مأموران کنترل عبور و مرور عابران پیاده در جایگاه قبلی خود مستقر شوند.
حاج موسی زورآبادی یکی از کشاورزان روستای کمایستان نیز با بیان اینکه سال هاست که کشاورزان در عبور و مرور و حمل ادوات و وسایل نقلیه کشاورزی خود از این تقاطع راه آهن مشکل دارند، گفت: بعد از این همه چشم انتظاری در سال‌های اخیر، یک پل زیرگذر برای عبور و مرور وسایل نقلیه و یک کانال نیز به عنوان محل عبور عابران و اهالی روستا که در دو قسمت شمالی و جنوبی راه آهن مستقر هستند، احداث شد که متأسفانه هیچ کدام مناسب نیستند و بارها و بارها در عبور از این زیرگذر تصادف‌های متعددی اتفاق افتاده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.