زن جوان با انتشار تبلیغات با موضوع فالگیری و رمالی در شبکه‌های مجازی، از ۵۷۵ نفر کلاهبرداری کرد.

زن جوان از ۵۷۵ نفر به روش جدید کلاهبرداری کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از جام نیـوز، چندی پیش گزارشی از پلیس فتا یکی از استان‌های کشور در خصوص تبلیغات گسترده فردی در شبکه‌های اجتماعی در خصوص رمالی و فالگیری به پلیس فتا استان مرکزی اعلام شد. به دنبال آن، تیم تخصصی از کارشناسان این پلیس تحقیقات خود را برای بررسی موضوع آغاز کردند.
در تحقیقات اولیه مشخص شد که این فرد در تبلیغات خود برای انجام رمالی و فالگیری مبالغی بین 400 هزار تا سه میلیون ریال از مشتریان خود دریافت می‌کند.در ادامه تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا، فرد مورد نظر که خانمی جوان بود، در اراک دستگیر شد.
در بازرسی از منزل این فرد تجهیزات رایانه‌ای و مخابراتی که وی برای کلاهبرداری‌های خود در فضای مجازی مورد استفاده قرار می‌داد، توقیف شد. در ادامه تحقیقات پلیس، مشخص شد که این خانم جوان از طریق فالگیری و کلاهبرداری از 575 نفر در شهر‌های مختلف کشور، حدود 300 میلیون ریال دریافت کرده است.
سرهنگ کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: متهم در اعترافات خود بیان کرد چند وقتی بود که برای دوستان و آشنایانش فالگیری و رمالی میکرد و درنهایت پاییز گذشته تصمیم گرفته کارش را در فضای مجازی گسترش دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.