رسانه های ترکیه از سفر مخفیانه فرمانده عملیات ویژه ارتش آمریکا به ترکیه و دیدار وی با مقامهای ستاد ارتش و وزارت خارجه این کشور خبر دادند.

سفر مخفیانه فرمانده عملیات ویژه ارتش آمریکا به ترکیه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، رسانه های ترکیه از سفر ژنرال « جوزف وتل » فرمانده عملیات ویژه ارتش آمریکا به ترکیه و دیدارهای روز گذشته (دوشنبه) وی با مقامهای ترکیه خبر دادند.
پایگاه خبری ملی گازته در مطلبی تحت عنوان 'از کوبانی تا آنکارا ' نوشت : جوزف وتل پس از سفر محرمانه خود به شمال سوریه و گفت و گو با رهبران حزب کردی سوریه (پ .ی .د ) دیروز در پشت درهای بسته با مسوولان ستاد ارتش ترکیه دیدار و سپس در کریدورهای وزات امور خارجه ترکیه ظاهر شد.
به نوشته ملی گازته هیچ تصویری از این دیدارها منتشر نشده است.
برخی از رسانه ها مدعی هستند که عملیات در رقه سوریه، مرکز گروه تروریستی داعش در دستور کار وتل قرار دارد اما آنکارا تمایلی به مشارکت در این عملیات ندارد.
به رغم دیدار وتل با مسوولان حزب اتحاد دموکراتیک کردهای سوریه ، ترکیه مدعی است که این حزب با 'پ.ک.ک' ارتباط دارد و یک سازمان تروریستی می باشد.
واشنگتن پیشتر اعلام کرده است که حزب اتحادیه دموکراتیک و یگان های مدافع خلق وابسته به این حزب شرکای قابل اعتمادی در مبارزه علیه داعش هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.