قدس آنلاین یزد : مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت : طرح اوقات فراغت سال ۹۵ در بیش از ۵۰۰ کانون فرهنگی هنری در یزد برگزارمی شود

 طرح اوقات فراغت در بیش از ۵۰۰ کانون فرهنگی هنری در یزد برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین از یزد، محسن رستگاری با اشاره به برگزاری طرح اوقات فراغت اظهارداشت : دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان  یزد در سال جدید با توجه بیشتری نسبت به سال های گذشته به امر اوقات فراغت و برنامه های تابستان دارد و برنامه های متنوعی را دارد.

وی افزود: در تابستان امسال بر طبق برنامه های مشخص شده، ویژه برنامه های اوقات فراغت در همه کانون های استان برگزار می شود که طرح « آسمانی ها» با رویکرد های برنامه های نشاط پایه، گروهی، تربیتی و آموزشی همراه با فعالیتهای متنوع فرهنگی برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد خاطرنشان ساخت : همچنین دبیرخانه استان یزد ویژه برنامه های متنوع فرهنگی را نیز در دستور کار خود دارد که جشنواره های فرهنگی ورزشی، مسابقات هنری و مسابقات کتابخوانی را برای تابستان سال جاری تدارک دیده است.

وی افزود: فعالیت های حوزه فرهنگی در امر اوقات فراغت در سال گذشته با استقبال پرشور کانون ها برگزار شد.

رستگاری تصریح کرد: ما در بخش اوقات فراغت حمایت های ویژه ای داشته ایم که بیش از 500 کانون در این راستا فعالیت داشتند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد گفت: ما در تابستان گذشته بیش از 18 کارگروه اوقات فراغت تشکیل دادیم که در زمینه های مختلف فعالیت کردند و در سال جاری نیز این کارگروه ها فعالیت خواهند کرد.

وی اظهارداشت : استفاده از پتانسیل دیگر دستگاه ها از جمله فعالیت های مهم در جامعه است که با توجه به اهمیت اوقات فراغت و حضور دستگاه های مختلف در این بخش، ما می توانیم از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم.

رستگاری افزود : حضور مردم از جمله نقاط قوت ما در بخش کانون ها و اوقات فراغت است که می توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم.

وی همچنین در ادامه با اشاره به فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد یزد در سال گذشته گفت : در سال گذشته در راستای تجهیز کتابخانه ها و اعطای مجوزها فعالیت هایی انجام شد که در مجموع تاکنون 141 کتابخانه مجوز دار شدند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد: حمایت از کتاب، جشنواره روستای دوستدار کتاب، جشنواره کشوری روح خدا، حضور در جشنواره فیلم کوتاه رضوی، تئاتر و جشنواره، گروه های سرود، مسابقات مدهامتان از جمله برنامه های ما در بخش فرهنگی و اوقات فراغت بود.

رستگاری خاطرنشان ساخت : اعضای کانون‌ها می‌توانند به منظور اجرای هرچه بهتر برنامه‌های اوقات فراغت کانون خود با رایزنی و تعامل از ظرفیت خیرین استفاده کنند

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.