فرمانده تیپ موشکی ۲۶ سلمان نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران از نظر نیروی انسانی، موشکی، تجهیزات و شناورهای تندرو و بسیاری از تجهیزاتی که هنوز نیازی به رونمایی ندارند در آمادگی کامل برای رویارویی با دشمن قرار دارد.

بسیاری از تجهیزات هنوز رونمایی نشده / آمادگی کامل برای رویارویی با دشمن

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار عبدالرضا وجدیان ظهر امروز در همایش سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با گرامیداشت حماسه عملیات بیت‌المقدس اظهار داشت: با توجه به  پرجاذبه و عظیم بودن عملیات بیت‌المقدس ضرورت دارد رشادت‌های رزمندگان در حماسه فتح خرمشهر برای جوانان تبیین شود.

وی با تاکید بر انتقال فرهنگ حماسه و ایثار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به نسل جدید گفت: جوانان باید بدانند که این کشور تنها برای اسلام، حفظ استقلال و آزادی خود با چه سختی‌هایی روبه رو بوده و چه رشادت‌هایی جوانان انجام داده‌اند.

فرمانده تیپ موشکی 26 سلمان نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه ایمان جوانان ایرانی قدرت پوشالی آمریکا را درهم شکسته است افزود: ایمان و توکل به خدا، روحیه شهادت‌طلبی و ولایت پذیری جوانان ایرانی سبب درهم شکستن قدرت پوشالی آمریکا در دنیا شده است.

وجدیان با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی سبب رعب و وحشت استکبار جهانی شده افزود: هم اکنون بسیاری از کشور از تجهیزات نظامی بالایی برخوردار هستند ولی تاب مقابله با آمریکا ندارند این در حالی است که قدرت پوشالی و توخالی آمریکا در مقابل قایق‌های تندرو سپاه عقب گرد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه توان نظامی ایران نسبت به دوران دفاع مقدس افزایش یافته تاکید کرد: هر چند امروز توان نظامی جمهوری اسلامی قابل مقایسه با زمان دفاع مقدس نیست ولی بازهم برای ما قانع کننده نیست و باید برای رسیدن به موقعیت بهتر با توکل بر خدا و بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تلاش بیشتری بکنیم.

فرمانده تیپ موشکی 26 سلمان نیروی دریایی سپاه پاسداران با تاکید بر درس گرفتن ازآموزه‌های رهبر معظم انقلاب در برخورد با روحیه تکبر دشمن افزود: درس گرفت از آموزه‌های رهبر معظم انقلاب در روحیه استکبار ستیزی و برخورد با روحیه تکبر دشمن از مهم‌ترین رسالت‌ها است.

وجدیان  با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند هیچ جنگ نظامی علیه ایران راه اندازی کند افزود:  در این شرایط بیداری و هوشیاری فرزندان این آب وخاک برای مقابله با توطئه‌ها به ویژه تهاجم فرهنگی دشمن ضروری است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران از نظر نیروی انسانی، موشکی، تجهیزات و شناورهای تندرو در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران از نظر نیروی انسانی، موشکی، تجهیزات و شناورهای تندرو و بسیاری از تجهیزاتی که هنوز نیازی به رونمایی ندارند در آمادگی کامل برای رویارویی دشمن قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عاتنمممم IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    با سلام . 36 سال از عمرم میگذرد و هنوز ندانستم دشمن کیست ؟ دشمن عراق بود که الان شده دوست دینی ؟ معنی واژه دشمن چیست ؟ متجاوز به مال و جان و ناموس ؟ دشمن کجاست ؟ چند نوع دشمن داریم ؟ دشمن واقعی کیست ؟ رهبر میگوید دشمن، آیا او خبر ندارد دشمن واقعی مردم در داخل همین مرز و بوم هستند ؟ کسانی که بی خیال جان و مال مردم هستند ، کسانی که با رساندن بیکاری و فقر به نهایت فحشا را در اوج رواجش دارند میبینند و باز دم نمیزنند . فکر مان در پی دشمنان خارجی باید باشد یا داخلی ؟ چرا باید با نفوذ دشمن خارجی مقابله کرد و دشمن داخلی را آزاد گذاشت ؟ ولی امر مسلمین معنایش چیست ؟ ولی یعنی چه ؟ مسئولیت ولی چیست ؟ آقای خامنه ای شنیدم که در حین کتاب خواندن در شب خوابتان میبرد ولی من تا صبح بیدارم و به بد بختیهایم فکر میکنم . به آینده فرزندم . به نسلی ک از ما سوخت . به سر و سامان بخشیدن به زندگی ام با دست خالی .
  • مرید عباس علمدار کربلا IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
    0 0
    باید موشک های قاره پیما و هواپیماهای پیشرفته نیز بسازیم و بهتر است در این راه هزاران میلیارد هزینه شود در اینصورت ضرر نخواهیم کرد از وزارت دفاع خواهش دارم در این زمینه نیز سنک تمام بگذارد ان شا الله نتیجه می کیریم