قدس آنلاین/ سینا حسینی: با قطعی شدن احتمال حضور دو نماینده از والیبال خراسان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور، حالا فضای رقابتی میان این دو مجموعه بالا گرفته است تا جایی که برخی علاقه‌مندان به والیبال این اتفاق را برای والیبال استان در رقابت‌های لیگ برتر خطرناک توصیف می‌کنند.

 والیبال خراسان رضوی در تور حاشیه های کاذب

صاحب نظران و کارشناسان این حوزه با اشاره به تبعات این اتفاق و پیش کشیدن اختلافات میان دو سرمربی مورد نظر برای هدایت تیم والیبال ثامن و تیم والیبال دانشگاه آزاد و کالبد شکافی اختلافات این دو در سال‌های اخیر، این اتفاق را زمینه ساز چالش‌های جدی می‌دانند، به گونه ای که ممکن است سرمایه گذاران این حوزه از ادامه فعالیت در این بخش صرف نظر کنند.
با این وجود نکته قابل تأمل اینجاست که هیچ یک از مربیان احتمالی این دو باشگاه در شرایط کنونی به این فضا دامن نزدند، اما به نظر می‌رسد با برخی شیطنت‌ها در این حوزه، جبار قوچان نژاد و مؤمنی مقدم ناخواسته رو به روی همدیگر قرار گیرند تا والیبال خراسان که پس از مدت‌ها حالا صاحب دو نماینده در لیگ برتر کشور شده، با چالش حاشیه ای این مدلی رو به رو شود.
جبار قوچان نژاد که فصل گذشته عملکرد خـــوبی در لیگ بــرتر والیبال داشت، در تازه ترین اظهارنظرش در ارتباط با سرنوشت تیم والیبال ثامن الحجج، درخصوص حضور مجدد این باشگاه در لیگ برترعنوان کرد: باشگاه پس از پایان فصل پیش بحث کناره‌گیری‌ از رقابت‌های لیگ برتر والیبال را عنوان نکرد که بخواهد مجدد تیمداری کند و در حال حاضر اطلاعی از تیم والیبال ثامن الحجج ندارم، به طور قطع تشکیلاتی که چندین سال به ورزش خراسان رضوی خدمت کرده و با یک مشکل ناخواسته برخورد کرده است، نمی‌تواند به طور قطعی از ورزش استان کناره گیری کند.
وی ادامه داد: شنیده‌ می‌شود که مشکلات مؤسسه در حال حل شدن است و اگر شرایط مناسب باشد، در لیگ برتر والیبال حضور خواهیم داشت. به هر حال تصمیم‌گیری برعهده باشگاه است و ما منتظر خبر نهایی هستیم. با توجه به شرایط اگر بخواهیم در لیگ برتر حضور داشته باشیم، باید کار را با جذب بازیکن آغاز کنیم، زیرا انتظارات از تیم بالا رفته است و کسب جایگاه خوب در رقابت‌های لیگ برتر نیازمند شرایط خوب و شروع زود هنگام است که امیدواریم اتفاقات خوبی رخ بدهد.
سرمربی تیم والیبال ثامـــن‌الحــــجج(ع) در خصوص حضور دانشگاه آزاد به عنوان دومین نماینده استان اظهار کرد: درخصوص حضور دانشگاه آزاد اطلاعی ندارم، به هرحال هر ارگان و سازمانی بخواهد در لیگ برتر والیبال به عنوان نماینده استان حضور داشته باشد، جای افتخار و تشکر دارد.
وی درخصوص حضور مؤمنی مقدم به عنوان سرمربی تیم والیبال دانشگاه آزاد و نماینده دیگر مشهد گفت: مشکل خاصی با رضا مؤمنی مقدم ندارم، تنها در یک مقطعی گله‌ای شخصی از ایشان داشتم که بحث این موضوع جداست. به هر حال خوشحال می‌شویم که نماینده دیگری هم خراسان رضوی در رقابت‌های لیگ برتر داشته باشد، به دلیل اینکه هدف ما خدمت به استان است.
به نظر می‌رسد اگر زمینه حضور قطعی این دو نماینده والیبال خراسان در لیگ برتر مهیا شد، باید مسؤولان هر دو تیم و دست اندرکاران هیأت والیبال در جلسه ای کاملاً اضطراری این موضوع را به دقت بررسی کنند تا پیش از آنکه مشکلی در این زمینه به وجود بیاید، از حواشی احتمالی جلوگیری شود تا والیبال خراسان در فضایی کاملاً آرام و به دور از تنش وارد عرصه رقابت با سایر تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.