۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
کد خبر: 384267

قدس آنلاین – يزد: اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي استان، فردي را که با جعل سند و تنظيم قولنامه صوري اقدام به فريب و کلاهبرداري يک ميليارد و ۷۹۰ ميليون ريالي از دو تن ازشهروندان کرده بود دستگير کرد.

کلاهبردار ميلياردي در يزد دستگير شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سرپرست پليس آگاهي استان درباره جزئيات اين خبر گفت: با توجه به شکايت دو تن از شهروندان مبني بر اينکه فردي به هويت "ب.ج" اقدام به فروش يک قطعه زمين مسکوني با مدارک جعلي به آنها کرده بررسي موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ عليرضافاتحي اظهارداشت : کارآگاهان پليس آگاهي با اخذ دستور قضائي به بررسي موضوع پرداخته و متوجه شدند که متهم با تنظيم قولنامه صوري و جعل سند اقدام به فروش يک قطعه زمين مسکوني متعلق به غير به اين افراد کرده است.

وی ضمن اشاره به فرار متهم و شناسايي مخفيگاه وي توسط ماموران پليس افزود: ماموران انتظامي متهم را در يکي از شهرهاي اطراف مرکز استان دستگير و براي انجام بازجويي به اداره پليس، منتقل کردند.

متهم در بازجويي هاي خود به افسر پرونده گفت: "در يک بنگاه املاک مشغول به کار بودم و با تنظيم يک قولنامه صوري و جعل يک سند مربوط به يک زمين مسکوني اين زمين را به دو نفر از شهروندان به مبلغ يک ميليارد و 790 ميليون ريال فروختم."

سرهنگ فاتحي ضمن اشاره به اعتراف متهم به کلاهبرداري و جعل سند و تنظيم قولنامه صوري افزود: متهم با دستور قاضي دادسرا روانه زندان شد.

سرپرست پليس آگاهي استان به شهروندان توصيه کرد: شهروندان در زمان خريد زمين، مسكن و سرمايه گذاري مراقب افراد سودجو و كلاهبردار باشند و مدارك و اسناد و مستندات مربوط به اراضي و سرمايه خود را تحت هيچ عنوان به افراد غيرمطمئن واگذار نکنند و در خصوص خريد املاك حتما در زمينه مالكيت فروشندگان تحقيقات جامع و كامل انجام دهند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.