قدس آنلاین: مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان دامپزشکی کشور در مشهد خواستار آن شد تا حراست ها در سایه هم افزایی، بحران ها را پیش بینی و پیشگیری کنند.

حراست ها در سایه هم افزایی، بحران ها را پیش بینی و پیشگیری کنند

به گزارش قدس آنلاین، حبیب کاظمی در کارگاه  آموزشی شغلی که در مشهد و با حضور مدیران حراست ادارات کل دامپزشکی استان های سراسر کشور اظهار داشت: حراست ها در سایه هم افزایی، بحران ها را پیش بینی و پیشگیری کنند.
وی افزود: با توجه به اهمیت فعالیت های حراست ها به عنوان ارکان حفظ امنیت و آرامش سازمان ها، لازم است تا این ادارات تعامل مناسبی با محیط پیرامونی و نیز با یکدیگر داشته باشند تا درترسیم فضای واقعی برای مدیران، موفق باشند.
وی گفت: ضروری است تا مدیران حراست، مطالعه دقیقی از وضعیت سازمان داشته و بتوانند بحران های احتمالی را پیش بینی کنند و متناسب با آن راهکارهای پیش گیری یا برون رفت موفقیت آمیز را به مدیران ارائه کنند.
مهندس کاظمی، هدف از برگزاری دوره آموزشی یادشده را بهبود و ارتقای بینش، دانش و مهارت روسای ادارات حراست دامپزشکی استان ها در خصوص کیفی سازی و اطلاع رسانی بهینه به منظور بهبود فرایند تصمیم سازی و تصمیم گیری مدیران سازمان دامپزشکی کشور و وزارت جهادکشاورزی دانست.
در ادامه این جلسه، مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، نیز بر اهمیت جایگاه حراست ها در ادارات و نهادها تاکید نمود و حرکت موفق دامپزشکی بر مسیر تحقق رویکرد شعار سال، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را مبتنی بر فعالیت مناسب تمام ادارات زیرمجموعه بویژه حراست های ادارات کل دامپزشکی دانست.
مجید روحانی نژاد، حراست را به عنوان مشاور امین و بازوی مدیریت خواند که نقشی اثرگذار در تصمیم گیری های مدیریتی می تواند عهده دار باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.