بخش نمایشگر کمپانی های سامسونگ و ال جی بعضی از آخرین محصولات خود را در نمایشگاه سالانه "هفته نمایشگرها ۲۰۱۶" که در سانفرانسیسکو برگزار می شود و در تاریخ ۲۷ مه، ۷ خرداد، پایان می یابد به نمایش خواهند گذاشت

سامسونگ و ال جی فناوری جدید نمایشگرها را در نمایشگاه بازرگانی آمریکا معرفی خواهند کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، بخش نمایشگر کمپانی های سامسونگ و ال جی بعضی از آخرین محصولات خود را در نمایشگاه سالانه "هفته نمایشگرها 2016" که در سانفرانسیسکو برگزار می شود و در تاریخ 27 مه، 7 خرداد، پایان می یابد به نمایش خواهند گذاشت.  

همانطور که انتظار می رفت نمایشگرهای OLED این کمپانی ها تمرکز اصلی این نمایشگاه خواهند بود و این دو غول فناوری نمایشگرهای OLED متنوعی را با کاربردهای گوناگون معرفی خواهند کرد که شامل نمایشگرهای خمیده ، قابل انعطاف و رول شونده ، و نمایشگرهای خاص واقعیت مجازی خواهد بود.


سامسونگ و ال جی در سال های اخیر سعی کرده اند فناوری نمایشگرهای OLED را بسیار بهبود بخشند و سامسونگ نیز از سال 2007  نمایشگرهای امولد را در بیشتر محصولات خودبه کار گرفته است. سامسونگ قصد دارد در نمایشگاه سانفرانسیسکو از فناوری های جدید خود در تولید نمایشگر ها پرده بردارد که شامل پنل 5.7 اینچی امولد با رزولوشن 2560x1440 می شود که قرار است در اسمارت فون های پرچمدار این کمپانی به کار روند. سامسونگ همچنین نمایشگر رول شونده امولدی که شعاع خمش آن فقط 10 میلی متر است و وزنی برابر 5 گرم دارد را معرفی خواهد کرد. البته، سامسونگ به تولید پنل های بزرگ هم شهرت دارد و بنابراین حتما نمایشگرهای لمسی 13.3 و14 اینچی خود برای لپ تاپ را نیز در این نمایشگاه معرفی می کند. نمایشگر انعکاسی سامسونگ که بر اساس فناوری هولوگرام طراحی شده و می تواند تصاویر مشابه تصاویر سه بعدی را نمایش دهد نیز احتمالا در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.


رقیب سامسونگ در بخش نمایشگر ها کمپانی ال جی است. این کمپانی احتمالا بر پنل های بزرگ تر که برای تلویزیون طراحی شده اند تمرکز خواهد کرد. ال جی یک پنل دو طرفه 55 اینچی و یک پنل 75 اینچی OLED را به نمایش خواهد گذاشت. بعلاوه، بخش نمایشگر ال جی قرار است نمونه جدیدی از صفحات لمسی را معرفی کند که مناسب موبایل طراحی شده اند و به لمس با دستکش نیز حساس هستند. در مجموع، فناوری نمایشگر های OLED به سرعت رو به گسترش است. چندی پیش سامسونگ اعلام کرد که قصد دارد از سال 2017 ظرفیت تولید نمایشگرهای OLED خود را افزایش دهد، در حالیکه ال جی صنعت نمایشگرهای خود را در حوزه های دیگر گسترش می دهد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.