نسخه FC Barcelona اسمارت فون R۹ در راه است

کمپانی اوپو نسخه خاصی از Oppo R۹ را برای طرفداران تیم بارسلونا ارایه خواهد داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات: اوپو یکی از بزرگترین تولیدکنندگان چینی اسمارت فون است. شاید محصولات این کمپانی خارج از آسیا خیلی شناخته شده نباشند، ولی این کمپانی سال گذشته موفق شد 50 میلیون گوشی به فروش برساند و قصد دارد در سال جاری عملکرد بهتری را ثبت کند. در سه ماهه اول سال جاری میلادی فروش این کمپانی بسیار قال توجه بوده است و انتظار می رود در پایان سال شاهد انتشار گزارش مالی قابل قبولی از اوپو باشیم.

 

دو محصول اوپو یعنی R7 و R7 Plus سال گذشته جزو پرفروش ترین محصولات اوپو بودند که این کمپانی توانست 15 میلیون قطعه از این دو محصول را در سال 2015 به فروش برساند و امیدوار است که در فروش R9 و R9Plus بتواند بهتر از این عمل کند. حالا که صحبت از R9 شد، بد نیست بدانید که نسخه FC Barcelona این اسمارت فون نیز در راه است. اوپو چند وقتی است که اخباری را در خصوص این نسخه از اسمارت فون خود منتشر کرده است و حالا تصویری از این گوشی در شبکه اجتماعی Weibo چین به اشتراک گذاشته شده است و اوپو اعلام کرده که این گوشی فقط در رنگ قرمز عرضه می شود و رابط کاربری و زنگ های هشدار آن قابلیت شخصی سازی دارند. این نسخه که در تعداد محدودی عرضه می شود، از امضای بازیکنان تیم محبوب بارسلونا نیز برخوردار خواهد بود و گفته می شود که با قیمت قابل قبولی هم عرضه خواهد شد.


حالا اگر نگاهی به تصاویر منتشر شده بیاندازیم می بینم که این گوشی از دو رنگ قرمز و نقره ای برخوردار خواهد بود، لوگوی باشگاه بارسلونا بر روی آن دیده می شود و سایر مشخصات آن مشابه R9 است. از مشخصات این گوشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمایشگر امولد 5.2 اینچی فول اچ دی (رزولوشن 1920x1080)
4 گیگابایت فضای رم
64 گیگا بایت فضای حافظه داخلی
پردازنده ده هسته ای 64 بیتی هلیو P10
دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی
دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی
باتری 2850 میلی آمپر ساعتی
سیستم شارژ سریع VOOC Flash Charge اوپو

نسخه بارسلونای این اسمارت فون به زودی راهی بازار خواهد شد.

 

اوپو بارسلونا

 

 

اوپو بارسلونا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.