۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 384643

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره با اشاره به تحقق ٩٧,٢ درصدی برنامه تولید تکلیفی این شرکت در سال ٩٤، گفت: پارسال در مجموع، ١٤٤ میلیون بشکه نفت از میدان‌های نفتی فلات قاره برداشت شد.

تولید ١٤٤ میلیون بشکه نفت در فلات قاره

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، سعید حافظی مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره با بیان میزان تولید نفت در فلات قاره گفت: این مقدار تولید در مقایسه با تولید سال ٩٣، تغییر معقولی داشته است.  
وی با اشاره به تحقق بیش از ٩٧ درصدی برنامه تولید تکلیفی شرکت نفت فلات قاره در سال ٩٤، اظهار کرد: با توجه به ماهیت فراساحلی عملیات تولید در این شرکت، این مقدار تحقق اهداف، رقم ممتازی به شمار می‌آید. 
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره افزایش ضریب بازیافت میدان‌های شرکت نفت فلات قاره با به‌کارگیری روش‌های نو در زمینه ازدیاد برداشت و استفاده از فناوری‌های جدید تعمیر، تکمیل و تولید در دستور کار این شرکت قرار دارد.  
حافظی در ادامه، محورهای تعامل بین‌المللی این شرکت را در دوران تشریح کرد و گفت: پس از تصویب برنامه جامع اقدام مشترک (بر جام) و رفع تحریم‌های نظام بانکی و ایجاد فضای امن اقتصادی و سرمایه‌گذاری، شرکت‌های معتبر خارجی در زمینه‌های فنی با شرکت نفت فلات قاره وارد مذاکره شدند.  
وی با بیان این که در این میان می‌توان به شرکت‌هایی از فرانسه، هند، هلند، نروژ، استرالیا، سنگاپور و چین اشاره کرد، گفت: در این زمینه، ظرفیت بالای میدان‌های ایران به‌ویژه میدان‌های شرکت نفت فلات قاره برای جذب سرمایه‌گذاری در حوزه فراساحلی که به فناوری‌های نیاز دارد، بر اهمیت این مذاکرات افزوده است.  
به گفته حافظی، شرکت‌های خارجی ابراز تمایل کرده‌اند که در بخش سرمایه‌گذاری، توسعه و ارائه خدمات فنی با این شرکت همکاری داشته باشند. 
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره با بیان این که بخش‌های فنی شرکت نفت فلات قاره ایران از سال‌ها پیش اقدام به بررسی و ارزیابی تنگناها و متعاقب آن، تدوین بسته‌های فنی و سرمایه‌گذاری کرده بودند، یادآور شد: مدیریت آینده‌نگر به شرکت نفت فلات قاره کمک می‌کند، محور مذاکرات بین‌المللی خود را با جزئیات بیشتری بررسی کند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.