قدس آنلاین: استاندار اصفهان به وفور کالاهای مورد نیاز در انبارها اشاره و تاکید کرد: اصناف و کمیسیون قیمت گذاری برای تثبیت قیمت ها، تا پایان این ماه مبارک رمضان مجاز به افزایش قیمت ها نیستند.

افزایش قیمت کالاها تا پایان ماه رمضان ممنوع!

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان، اظهار داشت: در فرایندی که در خصوص توزیع میوه شب عید طراحی شده بود، خوشبختانه اصفهان در مجموع نسبت به استان های دیگر وضعیت بهتر داشت و میوه در این استان با قیمت های مناسب تری توزیع شد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه تنظیم بازار توسط دولت در عید نوروز برنامه ای کاملا موفق بود، افزود: در خصوص کمبود کالا و ایجاد قیمت های نامتعارف هیچ گونه مشکلی ایجاد نشد و این طرح باید الگویی برای سال های آینده باشد.
وی به وفور کالاهای مورد نیاز در انبارها اشاره کرد و گفت: اصناف و کمیسیون قیمت گذاری برای تثبیت قیمت ها ، تا پایان این ماه مبارک رمضان مجاز به افزایش قیمت ها نیستند.
زرگرپور با بیان اینکه وضعیت قیمت ها نسبت به دوره مشابه سال گذشته وضعیت متلاطمی ندارد و حتی برخی از کالاها کاهش قیمت داشته است، افزود: امیدواریم در ماه رمضان نیز شاهد وفور کالا با قیمت تنظیم شده باشیم که البته با برنامه ریزی های انجام شده اقلامی از قبیل مرغ و گوشت قرمز، برنج، شکر و سایر اقلام مورد نیاز به میزان کافی در انبارها ذخیره سازی شده است .
وی افزود: غلاتی از قبیل جو نیز به نحوی که به نفع کشاورز باشد خریداری شده و در خصوص گندم نیز در روزهای آتی برنامه ریزی خواهد شد و اگر نحوه خرید به گونه ای باشد که کشاورز به موقع پول خود را دریافت کند، شیرینی فروش محصول خود را احساس خواهد کرد و شیرینی تولید شده در خرید تکمیل خواهد شد.
استاندار اصفهان همچنین به موضوع شیر و دامداران اشاره کرد و گفت: براساس پیشنهاد استان اصفهان به مرکز، جلوگیری از واردات شیرخشک و پرداخت یارانه صادرات در دستور کار قرار گرفته است.
وی با گلایه از برخی اقدامات افرادی تحت عنوان تشکل ها، گفت: تشکل ها باید شأن خود را حفظ نمایند و توجه داشته باشند که وقتی مسئولین استان یک معضل را با جدیت پیگیری می کنند طرف مقابل نیز باید به این پیگیری ها احترام گذارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.