قدس آنلاین- یزد : رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان میبدگفت : از ورود بیش از دوهزار کیلو گرم فراورده خام دامی فاسد به چرخه مصرف شهروندان میبدی جلوگیری شد

كشف و ضبط بیش از دو هزار کیلو گرم فراورده خام دامي در شهرستان میبد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، دکتر محسن کریمی از كشف و ضبط بیش از دو هزار کیلو گرم فراورده خام دامي در میبد خبر داد و و اظهارداشت : در طی بازرسی اکیپ ناظرین بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان میبد از یکی از مراکز بسته بندی فراورده های خام دامی مقدار دو هزار کیلوگرم ران، بال و بازوی مرغ بسته بندی شده تاریخ گذشته کشف و قبل از ورود به بازار مصرف معدوم گردید.

وی افزود : مصرف مواد غذایی تاریخ گذشته تاثیرات نامطلوبی برای سلامتی مصرف کنندگان داشته و می تواند باعث ایجاد مسمومیت های خطرناک و گاها کشنده شود، علاوه بر آن فراورده ی غذایی تاریخ گذشته به علت بروز تغییرات ایجاد شده در بافت و ترکیبات غذایی فاقد ارزش تغذیه ای می باشد.

این مسئول  از شهروندان خواست در هنگام خرید با توجه نمودن به تاریخ مصرف موجود بر روی بسته بندی مواد غذایی از جمله فراورده‌های‌‌ خام‌دامی، خود و افراد خانواده شان را از قرار گرفتن در معرض خطرات ناشی از مصرف اینگونه مواد غذایی در امان نگه دارند.

لازم به ذكر است سامانه پاسخگویی به شکایات اداره کل دامپزشکی به شماره 1512 و شماره تلفن 03532633061 آماده دريافت گزارشات مردم مي باشد.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.