قدس آنلاین – سبزوار : قائم مقام معاون مشارکت های اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: ۴۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان معلول با کمک خیران و اداره های کل بنیاد مسکن و راه و شهرسازی در مناطق روستایی و شهری این استان ساخته شد.

۴۰۰ واحد مسکونی برای معلولان زیر پوشش بهزیستی خراسان رضوی ساخته شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار جواد بهنام که در مراسم تجلیل از خیران اداره بهزیستی شهرستان سبزوار سخن می گفت افزود: در همین چارچوب و با مشارکت خیران 500 واحدمسکونی دیگر نیز امسال ساخته و تحویل خانواده های مددجویی می شود که دارای دو معلول هستند.

وی ادامه داد: خیران برای هر یک از این واحدهای مسکونی 50 میلیون ریال کمک می کنند و نیز 100 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به هر یک از دو معلول این خانواده ها در مناطق شهری و 40 میلیون ریال به هر یک از معلولان در خانواده های روستایی پرداخت می شود.

قائم مقام معاون مشارکت های اداره کل بهزیستی خراسان رضوی همچنین  یادآورشد : سال گذشته630 میلیارد ریال توسط خیران به این اداره کل کمک و برای تامین جهیزیه، تامین دارو، ساخت مسکن و ایجاد اشتغال جویان هزینه شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سبزوار نیز هم در این مراسم با اشاره به پرداخت مستمری به سه هزار مددجوی تحت پوشش این اداره بیان کرد: در زمینه پرداخت مستمری به مددجویان با مشکلات اعتباری مواجه هستیم.

مرضیه کسرائی فر خاطر نشان کرد :  همین امر سبب شده دو هزار نفر از مددجویان پشت نوبت دریافت مستمری منتظر بمانند.

وی در عین حال گفت : هزار نفر از مددجویان تحت پوشش این اداره فاقد مسکن بوده و نیازمند مساعدت خیران هستند.

در این مراسم 10 نفر از خیران سبزواری مورد تقدیر قرار گرفتند. / انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.