قدس آنلاین – سبزوار : مدیر حراست کل خراسان رضوی گفت: مردم تکیه گاه نهادهای امنیتی و اطلاعاتی در حوزه تامین امنیت هستند.

استراتژی امروز دشمن ، تغییر نگرش فرهنگی و اجتماعی افراد جامعه به سوی فرهنگ غرب است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار فتاحی که در مراسم گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) در جمع مسئولان حراست ادارات و نهادهای شهرستان های غرب استان خراسان رضوی در سبزوار سخن می گفت افزود: حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی مروج و تامین کننده امنیت پایدار برای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای نظام در حوزه تامین امنیت پایدار در کشور ایجاد واحد های حراست در ادارات و نهادها است اظهار داشت : ما وظیفه داریم قدردان حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب باشیم و در این راستا وظیفه مسئولان حراست در ادارات، صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه تحت نظارتشان است.

فتاحی با اشاره به اینکه مسئولان حراست در ادارات، افسران و سربازان گمنام ما در عرصه تامین امنیت پایدار هستند ادامه داد: دشمن همواره در تلاش برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی است و نقش مسئولان حراست در شناسایی آسیب ها، توطئه ها و خنثی سازی آنها با کمک سربازان گمنام امام زمان (عج) بی بدلیل و موثر است.

وی با بیان اینکه تمام توطئه های امنیتی دشمن در کمترین زمان ممکن در سطح ادارات و نهاد ها شناسایی و خنثی می شود تصریح کرد : امروز استراتژی دشمن تغییر نگرش فرهنگی و اجتماعی افراد جامعه به سوی فرهنگ غربی و دور کردن آنها از فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی است.

وی اظهار داشت : هدف نهایی دشمن وارد کردن آسیب به بنیان مستحکم خانواده است و تنها راه مقابله با این تهدیدات، انجام فریضه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه به ویژه ادارات و نهادهای انقلاب اسلامی است و مسئولان حراست در این زمینه وظیفه ای مهم و خطیر دارند.

وی همچنین با بیان اینکه مسئولان حراست وظیفه مهمی در امر تصمیم سازی و تصمیم گیری در ادارات و نهادها دارند  اضافه کرد : مشاوره های آنان به مدیران ادارات در پیشبرد اهداف نظام، شناسایی و برخورد با آسیب های اجتماعی و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در بین کارکنان موثر است.

رئیس اداره اطلاعات سبزوار نیز هم در این مراسم گفت: امنیت پایدار امروز مرهون مجاهدت های خاموش، همدلی و همراهی دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و اعضای شورای تامین شهرستان است.

مبشری افزود: در این شهرستان هیچ مشکل امنیتی و اطلاعاتی خاصی وجود ندارد و ما همواره با تلاش ماموران و همکاران خود توطئه ها و ترفند های دشمن را در حوزه های مختلف شناسایی و خنثی کرده ایم.

وی ادامه داد: مسئولان و کارکنان حراست در ادارات شهرستانها بازوی پرتوان ما در زمینه شناسایی و خنثی سازی توطئه ها و جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی، فرهنگی در ادارات هستند و ما همواره قدردان زحمات آنان هستیم. /  انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.