۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 384766

قدس آنلاین – سبزوار : معاون فرماندار شهرستان داورزن گفت: طوفان شن عصر دیروز( چهارشنبه) در این شهرستان در منطقه غربی استان خراسان رضوی خسارت جانی و مالی برجای گذاشت.

طوفان شن  در داورزن قربانی گرفت

علیرضا عبداللهی در گفت وگو با خبرنگارقدس آنلاین در سبزوار افزود: در پی این طوفان یک نفر از اهالی روستای چشام بر اثر ریزش آوار جان باخت و سه نفر نیز در روستاهای چشام و ریوند مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه طوفان که از شهرستان شاهرود به سمت داورزن در حرکت بود به تاسیسات زیربنایی نیز خسارت وارد نمود ادامه داد : همچنین ایراد خسارت جدی به تاسیسات برق این شهرستان منجر به قطع جریان برق در برخی از روستاها شد.

وی با اشاره به اینکه با تلاش کارکنان شرکت برق جریان انرژی در داورزن وصل شده است تصریح کرد : همچنین به بخشی از تاسیسات آبرسانی شهری و روستایی آسیب وارد شده و بر اساس گزارشهای اولیه خسارات زیادی نیز در بخش کشاورزی و باغها بر جای مانده است.

عبدالهی یادآورشد : تعدادی از درختان و دیوارهای برخی روستاهای نیز تخریب شده است.

فرمانده پلیس راه سبزوار نیز به خبرنگار ما گفت: در پی این طوفان ،  جاده سبزوار- شاهرود به دلیل عمق دید افقی بسیار پایین و عدم توانایی رانندگان در راندن خودرو ها  به مدت یک ساعت این منطقه از جاده بسته شد.

سرهنگ علی فتحی افزود:  متاسفانه به دلیل بروز طوفان شن در سطح جاده محور سبب تصادف زنجیره ای نیز شد که سه مصدوم بر جای گذاشت.

رئیس اداره هواشناسی سبزوارهم به خبرنگار ما گفت: به دلیل نبود ایستگاه هواشناسی در منطقه داورزن امکان سنجش سرعت باد و میزان کاهش دید افقی وجود نداشت .

محمد سیاح عطار خاطر نشان کرد : این اداره روز گذشته در مورد وقوع این طوفان هشدار داده بود. /  انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.