قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی؛ رشته هایی همچون احجام فلزی، نمد، لباس محلی، مسگری، فرش، سرمه دوزی، احجام سنگی، معرفی تولیدات عشایری و پخت غذاهای محلی از چهارمحال و بختیاری در معرض بازدید کنندگان داخلی و خارجی می باشند.

حضور هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی استان در نمایشگاه بین المللی تهران

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی این اداره کل از حضور 20 نفر از صنعتگران و هنرمندان چهارمحال و بختیاری در پنجمین نمایشگاه بین المللی و بیست و ششمین نمایشگاه ملی در تهران خبر داد و اظهار داشت : این نمایشگاه به مدت شش روز از 5 لغایت 10 خرداد ماه سالجاری در محل مصلی امام خمینی (ره) در تهران برپا می باشد.

مهرداد رئیسی با بیان اینکه هنرمندان استان در چهار بخش شامل تعاونیها و اتحادیه های صنایع دستی، ورک شاپ یا کار زنده ، غرفه های فروش صنایع دستی و معرفی آداب و رسوم  شرکت کرده اند افزود : رشته هایی همچون احجام فلزی، نمد، لباس محلی، مسگری، فرش، سرمه دوزی، احجام سنگی، معرفی تولیدات عشایری و پخت غذاهای محلی از چهارمحال و بختیاری در معرض بازدید کنندگان داخلی و خارجی می باشند.

وی فضای متعلق گرفته به این استان را نزدیک به 150 متر مربع دانست و گفت : معرفی آداب و رسوم ، زندگی عشایری و معرفی تولیدات صنایع دستی از مهمترین اهداف حضور در این نمایشگاه می باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.