قدس آنلاین-شهرکرد، آناهیتا موجودی؛ ، کتابخانه ی سیار در کوهرنگ دومین کتابخانه ی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان است . 

کتابخانه ی سیار کانون در کوهرنگ 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر کل کانون استان با اشاره به تحقق عدالت اجتماعی وارایه ی فعالیتهای  فرهنگی در نقاط محروم و روستاهای دور از مراکز کانون گفت: کتابخانه ی سیار روستایی شهرستان کوهرنگ مجهز به 3600 جلد کتاب ماهانه 20 روستا در این منطقه را تحت پوشش فرهنگی خود قرار داده است.

فرزاد رحیمی در این خصوص خاطر نشان کرد: تا کنون 420 دانش آموز روستایی عضو این کتابخانه شده اند و در ماه 1260 کتاب توسط این اعضا امانت گرفته و خوانده می شود.

رحیمی افزود: کتابخانه سیار روستایی شهرستان کوهرنگ  با مسوولیت بهرام اکبری مسوول مرکز چلگرد، هربیست روز یکبار به روستاهای تحت پوشش خود مراجعه می کند ودر این دیدار ها  فعالیتهای مختلفی از جمله: بازی و سرگرمی، شعر خوانی، امانت کتاب، کاردستی، قصه گویی، کتاب خوانی، فعالیتهای علمی، نمایش خلاق و...انجام می دهد.

شایان ذکر است، کتابخانه ی سیار در کوهرنگ دومین کتابخانه ی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان است .

گفتنی است تا کنون  44 روستا در مناطق: سامان، بن، کیار و کوهرنگ تحت پوشش فعالیتهای فرهنگی، هنری و ادبی کتابخانه ی سیار کانون در استان قرار گرفته است.  

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.