۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
کد خبر: 384799

زلاتان ابراهیموویچ در آخرین کنفرانس خود هم تلاش کرد تا همه چیز را در خصوص تیم بعدی اش پنهان نگه دارد.

زلاتان مقصد بعدی خود را لو نمی دهد!

به گزارش قدس آنلاین، زلاتان ابراهیموویچ در تابستان امسال به باشگاه جدیدی خواهد پیوست و مشتری های فراوانی را از سراسر جهان دارد. با این حال او در کنفرانس خبری امروز خود اعلام کرد که تا زمان فرا رسیدن موعد دلخواهش، مقصد بعدی اش را فاش نخواهد کرد.

وی در این باره گفت: مقصد بعدی ام هر وقت که خودم بخواهم فاش خواهد شد، فقط باید انگشتم را روی دکمه انتشار قرار دهم. روزنامه ها را نخوانده ام و نمی دانم که مرا به کجا لینک می کنید. اگر از من بپرسید، هیچ چیزی در حال رخ دادن نیست. فقط یورو. از هر کشوری به جذب من ابراز علاقه شده. انگلستان، ایتالیا و کشورهای دیگر. این ها پیشنهاداتی جدی هستند و گزینه های زیادی را دارم. برایم مهم نیست که تکلیف مقصد بعدی ام را قبل از یورو مشخص کنم. از خواندن چیزهایی که شما می نویسید لذت می برم. کار سرگرم کننده ایست.

ابراهیموویچ همچنین با صحبت کردن درباره ژوزه مورینیو و انتصاب قریب الوقوعش به عنوان سرمربی منچستریونایتد، به شایعات انتقال به این باشگاه دامن زد. او که پیش از این سابقه کار کردن با مورینیو را در اینتر دارد و روابط بسیار خوبی با آقای خاص دارد، در مورد مورینیو اظهار داشت: ژوزه مورینیو کسی است که می تواند منچستریونایتد را به اوج باز گرداند. دوران شگفت انگیزی را با او داشتم. نمی دانم که بار دیگر با یکدیگر کار خواهیم کرد یا خیر.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.