قاب‌ها و گلس جدید قابلیت استفاده از آنها برای آیفون ۶ اس را دارند 

قاب‌های محافظ آیفون ۶ برای آیفون ۷ نیز قابل استفاده خواهند بود+تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، یک روز دیگر با انتشار خبر جدیدی از آیفون 7 اپل فرا رسیده است. از مدت‌ها پیش شایعه شده بود که آیفون جدید اپل از لحاظ طراحی ظاهری تفاوت چندانی با آیفون 6 و آیفون 6 اس نخواهد داشت و این گوشی نیز دارای بدنه‌ای باریک و گوشه‌های گرد خواهد بود. اکنون شایعه دیگری منتشر شده که صحت شایعات قبلی را درباره شباهت ظاهری آیفون 7 با آیفون 6 تایید می‌کند.

در رویداد Computers Unlimited Exposed که روز سه شنبه در لندن برگزار شد، یکی از شرکت‌های تولید کننده تجهیزات جانبی برای اپل به نام Cygnett از طراحی قاب‌های محافظ جدید و یک محافظ صفحه نمایش گلس رونمایی کرد و مدعی شد که این تجهیزات جانبی برای آیفون 7 طراحی شده‌اند. نکته قابل توجه درباره این قاب‌ها و گلس جدید قابلیت استفاده از آنها برای آیفون 6 اس است و شرکت Cygnett در حقیقت از آیفون 6 اس برای نمایش محصولات جدید خود استفاده کرده است.

به این ترتیب با توجه به این تجهیزات جانبی، آیفون 7 از لحاظ ابعاد و شکل ظاهری کاملا مشابه به آیفون سال قبل اپل خواهد بود و کاربران می‌توانند از قاب‌های محافظ خریداری شده برای آیفون‌های 6 و 6 اس خود برای آیفون 7 نیز استفاده کنند، درست مشابه استراتژی مورد استفاده اپل برای طراحی آیفون SE مشابه با آیفون 5S.

اپل در آخرین گزارش سه ماهه مالی خود، برای اولین بار در چند سال گذشته از کاهش فروش آیفون خبر داد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که این کاهش فروش تا حد زیادی ناشی از عدم ارائه ویژگی‌های ضروری و مورد نیاز در آیفون 6 اس و 6 اس پلاس بوده است و این محصولات برای جذب کاربران به اندازه کافی مجهز نبودند. به منظور جبران این افت فروش، شرکت اپل باید طراحی آیفون امسال خود را متحول کند و این گوشی را به مشخصاتی خلاقانه‌ای مجهز کند تا بتواند کاربرانش را به خرید این محصول جدید ترغیب کند.

محافظ گلس نمایش داده شده توسط Cygnett که برای پنل جلویی دستگاه طراحی شده، دارای دو سوراخ در بخش بالایی است، در حالی که بخش عمده‌ای از آیفون‌های 6 اس تنها دارای یک سنسور هستند و هنوز مشخص نیست که چرا اپل محصول جدید خود را به دو سنسور مجهز کرده است. در هر حال به یاد داشته باشید که این خبر هنوز به صورت رسمی توسط اپل تایید نشده است.

 

اپل

 

 

اپل

 

 

اپل

 

 

اپل

 

 

اپل

 

 

اپل

 

 

اپل

 

 

اپل

 

 

اپل

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.