روز گذشته کمپانی کونامی رسما از ساخت بازی PES ۲۰۱۷ پرده برداشت

بازی PES ۲۰۱۷ با انتشار تصاویر و اطلاعات اولیه رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، روز گذشته کمپانی کونامی رسما از ساخت بازی PES 2017 پرده برداشت. البته این رونمایی دور از انتظار نبود، با این حال کونامی در خبری که روز گذشته پیرامون PES 2017 منتشر کرد، صحبت‌هایی در مورد ویژگی‌های جدید بازی به میان آورد. 
کونامی ضمن رونمایی از PES 2017، خبر داد که این بازی «سطح جدیدی از واقعیت و سرگرمی» را ارائه خواهد داد و کلیت مجموعه را وارد مرحله‌ای جدید می‌کند.
اینطور که به نظر می‌آید، هدف اصلی سازندگان PES 2017، ارتقا تجربه‌ی سرگرم‌کننده‌ی بازی مقابل بازیکنان دیگر است. همچنین کونامی وعده داده که در PES 2017 از سیستمی با نام «لمس واقعی» استفاده می‌کند که باعث می‌شود کلیت گیم پلی بازی مخصوصا سیستم‌های پاس و کنترل توپ دچار تحولی عظیم نسبت به قبل شوند.
اگر ادعاهای کونامی در مورد سیستم‌های جدید بازی PES 2017 حقیقت داشته باشد، باید شاهد تحولات بزرگی در سیستم‌های کنترل توپ، تکنیک و پاس‌های متفاوت باشیم. همچنین سازندگان بازی، سیستم جدیدی با نام «پاس دقیق» ابداع کرده‌اند که در توضیحات اولیه آن گفته‌اند:

«پاس دقیق» باعث گسترش قابلیت‌های اولیه لمس واقعی می‌شود که ارتباط مستقیمی با ویژگی‌های هر بازیکن و جایگاهش برای کنترل توپ دارد. به نوعی سیستم جدید محاسبات دقیقی برای هر پاس انجام می‌دهد. حرکت توپ هم ارتباط تنگاتنگی با جایگاه بازیکن و همچنین هدف اصلی پاس دارد.

به طور کل، سازندگان بازی قصد دارند تا هیچ یک از حرکات بازیکنان در زمین، حتی شیوه‌ی پاس کاری‌ها تکراری جلوه نکند که این مهم ظاهرا با ارائه‌ی سیستم‌های مختلف و پیشرفته در بازی امکان‌پذیر خواهد بود.
بازی PES 2017 از موتور بازی‌سازی فاکس که در چند نسخه‌ی قبل مجموعه و همچنین بازی MGS V: The Phantom Pain استفاده شده، بهره می‌برد. هنوز مشخص نشده که قرار است کدام ستاره‌ی فوتبال بر روی جلد بازی PES 2017 قرار بگیرد اما امکان اینکه باز هم از نیمار برای این نسخه‌ هم استفاده شود، بعید است.
PES 2017 پاییز سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و پی‌سی منتشر خواهد شد.

 

PES 2017

 

 

PES 2017

 

 

PES 2017

 

 

PES 2017

 

 

PES 2017

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.