نماینده منتخب مردم قم در دهمین دوره انتخابات مجلس گفت: برخی کسانی که در داخل سعی کردند پازل دشمن را تکمیل کنند باید پیام انتخاب آیت‌الله جنتی به ریاست خبرگان را دریافت کنند.

تکمیل‌کنندگان پازل دشمن در داخل باید پیام انتخاب خبرگان را دریافت کنند/دشمن می‌خواست جریان غیرانقلابی بر خبرگان حاکم شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور منتخب مردم قم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: نمایندگان مجلس خبرگان نشان دادند که در مسیر انقلاب و رهبری بوده و فقهای محترمی که در این مجلس حضور دارند به ارزش‌های انقلاب و امام (ره) پایبندی کامل دارند.

وی تلاش‌های دشمنان برای انحراف در نهادهای حساس جمهوری اسلامی را یادآور شد و اظهار داشت:‌ تمام همت نظام سلطه و دشمنان ملت ایران در این بود که جریانی غیرانقلابی را در مجلس خبرگان حاکم کرده و به مرور زمینه انحراف در این نهاد حساس را از آرمان‌های انقلاب و نظام و خطوط انقلاب فراهم کنند.

ذوالنور ادامه داد: در همین راستا نیز سه شخصیت برجسته یعنی حضرات آیات جنتی، یزدی و مصباح سیبل هجوم دشمنان قرار گرفته و آنها فکر می‌کردند اگر این سه شخصیت را مورد حمله قرار دهند با همین اقدام دیگر چهره‌‌های انقلابی نیز که هم نظر با این سه بزرگوار هستند، تضعیف خواهند شد و جریانی جز جریان انقلابی در مجلس خبرگان حاکم خواهد شد.

نماینده منتخب مردم قم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: پس از انتخابات مجلس خبرگان و در موضوع انتخاب هیأت رئیسه اکثریت منتخبین مردم رأیی معنادار برای انتخاب رئیس جدید مجلس خبرگان دادند؛ البته این رأی هرگز به معنای آن نیست که دو کاندیدای دیگر یعنی حضرت‌ آیت‌الله امینی و هاشمی شاهرودی غیرانقلابی و یا غیر ارزشی هستند.

ذوالنور اضافه کرد: اما چون در بین کاندیداهای ریاست خبرگان شخص آیت‌الله جنتی بیشتر مورد هجوم دشمنان قرار گرفته بودند لذا خبرگان علاوه بر اینکه شخصیت آیت‌الله جنتی را انقلابی می‌دانستند، انتخاب خود را در واقع یک تودهنی به نظام سلطه تلقی می‌کردند.

وی تصریح کرد: خبرگان مردم با این انتخاب خود به نظام سلطه فهماندند که فکر انحراف انقلاب و حاکمیت جریان غیر انقلابی در خبرگان را از فکر خود بیرون کرده و در ذهن نپرورانند.

نماینده منتخب مردم قم در دهمین دوره انتخابات مجلس با بیان اینکه انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس خبرگان انتخابی بجا، هوشمندانه و انقلابی بود، اظهار داشت: یکی از پیامدهای این انقلاب این بود که نظام سلطه بفهمد درباره ملت ایران دچار اشتباه محاسباتی شده چون خبرگان ملت که مورد اعتماد مردم هستند چنین تصمیمی را گرفته‌اند و هدف دشمن برای ایجاد فاصله بین خبرگان و مردم ناموفق بوده و خواهد بود.

ذوالنور پیام دیگر این انتخاب را خطاب به برخی گروه‌های داخلی دانست و گفت:‌ برخی کسانی که در داخل سعی کردند پازل دشمن را تکمیل کنند باید پیام انتخاب آیت‌الله جنتی به ریاست خبرگان را دریافت کنند، چون همنوا شدن آنها با دشمن چیزی نصیب‌شان نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این انتخابات نیز به پایان رسید و روسیاهی به ذغال ماند و نمایندگان انقلابی خبرگان به رسالت خود عمل کردند و در این میان کسانی که از مسیر انقلاب فاصله گرفته‌اند و با عمل‌شان منجر به طمع دشمن نسبت به خودشان شده‌اند باید مسیر درست را پیدا کرده و تا زمانی که دیر نشده اقدامات خود را جبران کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.