دبیر کل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه چرخش نخبگان اقتضا می‌کند به دنبال تغییر باشیم، گفت: اصلاح‌طلبان باید به شعاری که به مردم دادند، پایبند باشند و باید تغییر در هیئت رئیسه مجلس صورت گیرد.

من و عارف دنبال برهم زدن مجلس نیستیم/ از منتخبان مجلس بخواهید به ریاست عارف رأی دهند

دبیر کل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه چرخش نخبگان اقتضا می‌کند به دنبال تغییر باشیم، گفت: اصلاح‌طلبان باید به شعاری که به مردم دادند، پایبند باشند و باید تغییر در هیئت رئیسه مجلس صورت گیرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری و منتخب مردم تهران در مجلس دهم در مجمع عمومی حزب اراده ملت با بیان اینکه پیام مردم در انتخابات 7 اسفند تغییر بود، اظهار کرد: این برای اولین بار بود که مردم هم به اصلاح‌طلبان و هم به اصولگرایان به صورت لیستی رأی دادند و برای اولین بار بود که 30 نفر یک لیست اصلاح‌طلب رای آوردند.

وی با اشاره به اینکه در تشکیل مجلس دهم باید تغییر ایجاد شود، گفت: ما به دنبال آن هستیم که دکتر عارف رای بیاورد و اصلاح‌طلبان به شعاری که به مردم داده‌اند، باید پایبند باشند.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه چرخش نخبگان اقتضا می‌کند که دنبال تغییر باشیم، خاطرنشان کرد: به آنهایی که می‌گویند به لاریجانی رأی دهید تا کشور به هم نریزد، باید گفت از عارف و کواکبیان برنمی‌آید که مجلس و یا کشور را به هم بزنند. عارف در مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب مقام معظم رهبری است و مورد اعتماد نظام است.

کواکبیان با اشاره به اینکه نظر بزرگان اصلاحات از جمله رئیس دولت اصلاحات نیز ریاست عارف است، اظهار داشت: اگر به منتخبان مردم دسترسی دارید، از آنها بخواهید که به دکتر عارف رأی داهند.

وی با بیان اینکه اولویت ما در مجلس آینده رونق اقتصادی، بیکاری جوانان و مسئله اشتغال است، خاطرنشان کرد: ما باید به سمت تغییر بعضی از قوانین از جمله قانون انتخابات و قانون احزاب برویم.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری  با مقایسه دو کشور ایران و افغانستان گفت: در افغانستان هم اجازه تأسیس شبکه خصوصی تلویزیون می‌دهند.

کواکبیان افزود: انتخابات باید ضابطه‌مند شود تا به نفع مردم باشد و برخی از مطالبات فصل سوم قانون اساسی بر زمین مانده که باید این وضعیت تغییر پیدا کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.